//
کدخبر: ۱۵۵۵۰۵ //

بازگشت استوکس به تراکتورسازی

کارشناس فوتبال کشورمان از جذاب‎تر شدن آقای گلی لیگ برتر با بازگشت استوکس به تراکتورسازی سخن گفت.

 بازگشت استوکس به تراکتورسازی
به گزارش فرتاک نیوز،

 آنتونی استوکس پیش از ترک ایران، با 8 گل زده بهترین گلزن لیگ هجدهم بود و به نوعی مدعی اول آقای گلی لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می‎شد.

استوکس با 8 گل زده در 11 دیدار و با ثبت میانگین 0.72 گل برای هر بازی، عملکرد خوبی را از خود به ثبت رساند، اما به یک باره حاضر به برگشت به تراکتورسازی نشد تا 4 دیدار بعدی این تیم در نیم فصل اول را از دست بدهد.

در این 4 هفته، کی‌روش استنلی، مهاجم برزیلی تیم سپاهان به خوبی توانست از استوکس پیشی بگیرد و تعداد گل‎های زده خود را به عدد 9 برسد تا در پایان نیم فصل نخست در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران قرار بگیرد.

حالا استوکس بار دیگر به ایران برگشته و قرار است در نیم فصل دوم برای تیم تراکتورسازی به میدان برود. بازگشت مهاجم ایرلندی تیم تراکتورسازی بدون شک می‌‌تواند بار دیگر او را در صف مدعیان آقای گلی لیگ برتر قرار بدهد.

در این راستا، امیر حاج‎رضایی، کارشناس فوتبال کشورمان بازگشت استوکس را یکی از عوامل جذاب‌تر شدن آقای گلی لیگ برتر در نیم فصل دوم دانست و عنوان کرد: بازگشت استوکس قطعاً رقابت برای آقای گلی لیگ برتر را جذاب‎تر می‎کند. البته امیدوارم او همان بازیکن آماده نیم فصل اول باشد و بتواند بازی‌‌های خوبی را برای تیم محبوب تراکتورسازی و هواداران این تیم از خود به نمایش بگذارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۵۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان