//
کدخبر: ۱۷۹۹۲۸ //

تساوی پرسپولیس و سایپا در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

تساوی پرسپولیس و سایپا در نیمه اول
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا از ساعت ۱۹ امروز شنبه در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با تساوی یک به یک به پایان رسید. معین عباسیان (۴) برای سایپا گل زد. بشار رسن (۳۲) برای پرسپولیس گل زد.

 

سرخپوشان تهرانی در حالی به مصاف سایپا رفتند که در دیدارهای برگزار شده این هفته رقیبان اصلی اش برای رسیدن به قهرمانی نتایجی کسب کردند که می‌توانست به سود شاگردان برانکو باشد. با شکست تراکتورسازی و سپاهان این فرصت فراهم شد که سرخپوشان با پیروزی برابر سایپا فاصله خود در صدر جدول را بیشتر از قبل کنند.

در حالی که پرسپولیس با همین ذهنیت وارد زمین شد خیلی زود غافلگیر شد تا بداند روز سختی را برابر تیم علی دایی پیش رو دارد. در دقیقه چهارم این دیدار معین عباسیان نخستین ضربه کرنر را برای سایپا روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که بدون دخالت بازیکنی وارد دروازه شد. چند بازیکن جلوی دید علیرضا بیرانوند را گرفته بودند تا توپ از بین پاهای وی وارد دروازه شود.

پس از این گل سایپا به دفاع چند لایه پرداخت تا از گل زده اش محافظت کند. این مقاومت تا دقیقه ۳۲ ادامه داشت که در این صحنه ورود سرخپوشان به داخل محوطه جریمه با پاس رو به عقب کمال کامیابی نیا برای بشار رسن همراه شد که ضربه دقیق و زیبای این بازیکن عراقی به تور دروازه چسبید تا بازی به تساوی کشیده شود.

پرسپولیس روال قبل از گل را بعد از به دست آوردن تساوی ادامه داد و سعی در زدن گل برتری در نیمه اول داشت و سایپا هم چشم به ضد حملات دوخته بود اما در نهایت نیمه اول این دیدار با تساوی به پایان رسید تا صحبت‌های برانکو و علی دایی تعیین کننده روش و نحوه بازی در نیمه دوم باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۹۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان