//
کدخبر: ۱۷۹۷۲۷ //

جدال با سایپا فرصتی برای فرار بزرگ پرسپولیس

برنده نتایج امروز لیگ برتر حتی بیشتر از استقلال شفر، پرسپولیس بود.

جدال با سایپا فرصتی برای فرار بزرگ پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس امروز مسابقه نداشت اما حریفانش، نتایجی گرفتند که بیشتر از همه برانکو را خوشحال کرد. تا پیش از شروع این هفته، تراکتورسازی با 2 امتیاز اختلاف نزدیک‌ترین تعقیب کننده پرسپولیس بود و سپاهان هم در فاصله 4 امتیازی آن‌ها قرار داشت. امروز هر دو تیم، مسابقه این هفته‌شان را انجام دادند هنوز، اختلاف‌شان با پرسپولیس همانقدر است. تراکتورسازی به سپیدرود باخت و سپاهان، بازی را به استقلال واگذار کرد تا جایگاهش در رده سوم را با امتیاز مشابه، به تیم شفر بدهد.

بازی فردای پرسپولیس و سایپا، می‌تواند فرصتی برای فرار بزرگ پرسپولیس از سایر مدعیان باشد. پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل سایپا، 54 امتیازی می‌شود و فاصله‌اش با تیم دوم را به 5 و با تیم سوم و چهارم، به 7 امتیاز می‌رساند. توشه‌ای که پیش از شروع مسیر سخت هفته‌های پایانی، می‌تواند حسابی به کارشان بیاید.

پرسپولیس پس از بازی با سایپا، سه هفته دشوار در پیش خواهد داشت. آن‌ها در اصفهان با ذوب آهن منصوریان بازی می‌کنند، در تهران میزبان سپاهان قلعه‌نویی هستند و در تبریز، روبروی تراکتورسازی قرار می‌گیرند. مسیری که می‌توانست صدرنشینی و شانس قهرمانی آن‌ها را حسابی به خطر بیندازد. کافی بود پرسپولیس، فقط دو مساوی مقابل سپاهان و تراکتورسازی بدهد تا سایر تیم‌ها، بتوانند صدرنشینی را از تیم برانکو بگیرند. داشتن پس انداز فاصله 5 امتیازی با تیم دوم قبل از این مسیر، اوضاع را به نفع سرخپوشان عوض می‌کند. به شرطی که برانکو و تیمش، سایپا را شکست دهند و هدیه تراکتور و سپاهان را پس نفرستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۷۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان