//
کدخبر: ۱۶۳۸۱۹ //

شوک به فوتبال ایران؛ عنوان قهرمانی سوپرجام در دستان استقلال؟!

در حالی که به نظر می‌رسید دیگر مشاجرۀ سرخآبی‌ها در ارتباط با پرونده سوپرجام ایران پایان یافته باشد،

شوک به فوتبال ایران؛ عنوان قهرمانی سوپرجام در دستان استقلال؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

 با گذشت نزدیک به یکسال از درگیری بی‌پایان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در پرونده سوپرجام، هنوز این ماجرا به پایان نرسیده است و با وجود اینکه جام قهرمانی این دیدار به سرخ‌ها اعطا شده است، به نظر می‌رسد که رفتار سازمان لیگ برخلاف قوانین بوده باشد، چرا که دادگاه حاکمیت عالی ورزش (CAS) در این‌باره هیچگونه رای را صادر نکرده بود.

عجیب‌ترین قسمت این دعوای قدیمی و پر کش و قوس اینجاست که در آن روزها هیچ‌یک از اعضای باشگاه استقلال نسبت به رفتار سازمان لیگ هیچگونه اعتراضی را مطرح نکردند تا پرسپولیس به سادگی هرچه تمام‌تر این عنوان را به کلکسیون افتخارات خود بیافزاید!

علت اصلی اهدای جام به پرسپولیس که در دفتر قانونی سازمان لیگ صورت پذیرفت، کناره‌گیری استقلال از پیگیری مطالبات خود بود! اما چه شد که به یکباره آبی‌ها، بدون کوچکترین جنجال‌آفرینی و هرگونه اظهار نظری، مدعی آن شدند که CAS رای نهایی این پرونده را امروز 29 ژانویه و یا فردا 30 ژانویه به طور رسمی صادر خواهد کرد؟! آیا این ادعا صرفاً یک دروغ رسانه‌ای برای برهم ریختن ذهن مخاطبان در این وهلۀ حساس و خاص که اغلب مخاطبین اندوهگین از ناکامی تیم ملی ایران هستند، می‌باشد یا واقعاً استقلال تا به امروز پیگیر به اثبات رساندن حقانیت خود بوده است؟!

اگر فرض را  بر حقیقت داشتن اعلام رای CAS طی امروز و فردا بگیریم، باید شانس برتر را به استقلال داد! چرا که آنها به شکلی گسترده و بسیار هیجان‌زده در حال پوشش اتفاقات لحظه به لحظۀ سرنوشت این جام هستند و به شکلی بسیار عجیب امیدوار به بازگرداندن رای می‌باشند! اگر این اتفاق رقم بخورد، فوتبال ایران یکی دیگر از تراژدی‌های عجیب و باورنکردنی خود را به معرض نمایش عمومی درخواهد آورد! جامی که برای چندماه در کلکسیون افتخارات پرسپولیس درخشید و سپس به ویترین افتخارات استقلال انتقال یافت!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۳۸۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان