//
کدخبر: ۱۴۰۶۶۱ //

خبر خوش برای استقلالی ها از پرونده سوپرجام

آخرین اخبار منتشر شده از سوی باشگاه استقلال تهران مبنی بر این است که آنها توانسته اند در ماجرای پر کش و قوس سوپر جام، پیروزی را از آن خود کنند.

خبر خوش برای استقلالی ها از پرونده سوپرجام
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال تهران مطمئنا حتی اگر در بحران های بزرگ تر نیز قرار بگیرد، چشمان خود را از سرنوشت قهرمان سوپر جام ایران برنخواهد داشت و پیگیر تر از هر زمانی به دنبال آن خواهد دوید؛ دلیل این ماجرا شاید این باشد که آنها نمی خواهند برابر رقیب دیرینه شان متحمل شکست شوند و این اتفاق را برای خود غیر قابل پذیرش می دانند.

در این مورد خیلی نمی توان خواسته و ادعای استقلالی ها را قابل باور دانست، چرا که آنها چندین بار سازمان لیگ را به عنوان برگزار کننده این دیدار تهدید به کناره گیری در صورت برآورده نشدن درخواستشان که مبنی بر به تعویق افتادن بازی بود، کردند! خواسته ای که هرگز مورد موافقت سازمان لیگ و پرسپولیس قرار نگرفت تا دست آخر آبی ها اردوی خارجه خود را در ترکیه برپا کنند و پرسپولیس به عنوان پیروز این دیدار با نتیجه ۳_۰ شناخته شود؛ شاهکاری که با سناریوهای افتخاری و دوستانش رقم خورد تا استقلال درگیر حواشی بی موردی شود.

پس از اینکه استقلالی ها به ایران بازگشتند معترضانه به رای مطرح شده پرونده خود را به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال فرستادند که در نهایت در این مرجع نیز پرسپولیس به عنوان پیروز و قهرمان شناخته شد تا خشم آبی ها بیش از پیش شود و این بار اعتراضشان را به CAS فیفا ببرند و تا آخرین مرحله پیگیر سرنوشت باب میلشان شوند.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی وکیل باشگاه استقلال در سوئیس که اخیرا هم مبلغ ۲۶ هزار فرانک را به حساب دادگاه عالی ورزش واریز کرده است تا پاسخ نهایی این پرونده را دریافت کند، این سازمان استقلال تهران را قهرمان سوپر جام شناخته است! ادعایی بسیار جنجالی و پر حاشیه که قطعا چون یک زمین لرزه رابطه سرخآبی ها را بدتر از همیشه برهم خواهد ریخت!

این ادعا در حالی مطرح می شود که هنوز به صورت رسمی رای این پرونده اعلام نشده است و از طرفی دیگر استقلال مدارک و مستندات خود را در ارتباط با حقانیت خود منتشر نمی کند تا شایعه هایی مبنی بر فضاسازی و بلوف رسانه ای آبی ها مطرح شود! هرچه که هست سرانجام این پرونده تا پایان ماه جاری به صورت رسمی مشخص خواهد شد، البته این نکته را هم باید گفت که از گوشه و کنار شنیده می شود استقلالی ها مدت ها پیش شکایت خود را از دادگاه عالی ورزش پس گرفته اند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۰۶۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان