//
کدخبر: ۱۴۴۸۴۸ //

رئیس فدراسیون تکواندو: زنده نگه داشتن نام شهدا وظیفه همه ماست

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: روزی که شهدا فراموش شوند، روز مرگ ما خواهد و باید به هر بهانه‌ای نام شهدا را زنده کنیم.

 رئیس فدراسیون تکواندو: زنده نگه داشتن نام شهدا وظیفه همه ماست
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدمحمد پولادگر در جلسه ستاد برگزاری یادواره شهدای تکواندوکار استان اصفهان اظهار داشت: امید زیادی دارم که چهارمین یادواره شهدای تکواندوکار کشور بسیار باشکوه‌تر از 3 یادواره گذشته برگزار شود.

وی افزود: صاحب این مراسم خود شهدا هستند و برای اینکه بهترین مراسم برگزار شود راهگشای ما بوده و هستند.

رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: روزی که برای برگزاری سومین یادواره شهدای تکواندوکار در خوزستان انتخاب کرده بودیم به صورت اتفاقی با روز وفات ام البنین (س) و روز تکریم مادران شهدا همزمان شد. آن روز چند مراسم یادواره در استان خوزستان برگزار می‌شد و دغدغه برگزاری و پوشش یادواره شهدای تکواندوکار را داشتیم، اما یکی از باشکوه‌ترین یادواره‌ها برگزار شد.

پولادگر گفت: همه شهدا عزیز هستند، اما باید دقت کنیم که شهدایی که در این یادواره از خانواده آنها تجلیل می‌شود حتماً تکواندوکار باشند تا این شائبه ایجاد نشود که فدراسیون به دنبال افزایش آمار شهدای تکواندوکار است.

وی تصریح کرد: از مسئولان استان اصفهان انتظار داریم که از تمام ظرفیت خود برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن یادواره شهدای تکواندوکار استان اصفهان استفاده کنند تا مراسمی در خور شأن این شهدا و خانواده‌های آنها برگزار شود.

رئیس فدراسیون تکواندو اضافه کرد: به این دلیل که بسیاری از شهدای تکواندوکار استان اصفهان را از نزدیک می‌شناختم، برگزاری یادواره چهارم شهدای تکواندوکار برای من سخت‌تر از یادواره‌های پیشین است. نهایت تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن این یادواره انجام می‌دهیم و شهدا نیز قطعاً یاری‌گر ما خواهند بود.

پولادگر اظهار داشت: سعید رجبی پس از قهرمانی در مسابقات تکواندو بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، مدال طلای خود را به شهید عادل سعد از شهدای مدافع حرم تقدیم کرد. هنوز در جاکارتا حضور داشتیم که خانواده این شهید بیانیه‌ای صادر کردند و از اینکه از این شهید یاد شده بود تشکر کردند.

وی با بیان اینکه روزی که شهدا فراموش شوند، روز مرگ ما خواهد بود ادامه داد: باید به هر بهانه‌ای نام شهدا را زنده کنیم و به جوانان خود یادآوری کنیم که چه جوانان برومندی از خود گذشتند تا گزندی به کشور وارد نشود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۸۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان