//
کدخبر: ۱۴۰۸۰۱ //

انحصاری شدن هیات تکواندو کرمانشاه/از ظرفیت قهرمانان استفاده نمی‌شود

ملی پوش سابق تکواندو ایران از بی توجهی و عدم استفاده از ظرفیت قهرمانان در هیات تکواندو کرمانشاه انتقاد کرد.

انحصاری شدن هیات تکواندو کرمانشاه/از ظرفیت قهرمانان استفاده نمی‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود حجی زواره بابیان اینکه تکواندو کرمانشاه در شرایط خوبی قرار ندارد، اظهارکرد: درحال حاضر حتی یک تکواندوکار ملی پوش از کرمانشاه نداریم و این موضوع در ارزیابی فدراسیون از عملکرد هیات استان تاثیرگذار بوده، بطوریکه در رنکینگ کشوری درجایگاه پایینی قرار گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: تا پیش از خداحافظی از دنیای قهرمانی که در میادین مختلف رقابت می کردم، رتبه تکواندو کرمانشاه به دلیل حضور یک ملی پوش مدال آور خوب بود، اما متاسفانه از سال گذشته روندی نزولی در پیش گرفته است.

دارنده مدال طلای رقابت های جهانی 2015 روسیه بابیان اینکه هیات تکواندو کرمانشاه بصورت انحصاری و تنها در اختیار چند نفر است، عنوان کرد: از ظرفیت قهرمانان و مربیان در این هیات استفاده نمی‌شود و آنها را کاملا بیگانه از این هیات می‌دانند.

وی مسئولان هیات تکواندو کرمانشاه را ناکارآمد خواند و مدعی شد: رئیس هیات تکواندو کرمانشاه برای ارتقاء این رشته در کرمانشاه کاری نکرده و نارضایتی ورزشکاران و مربیان را به دنبال داشته است.

حجی زواره یادآورشد: درجلسه ای که یک ماه پیش با معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان داشتیم، موضوع را مطرح و درخواست رسیدگی و بررسی این موضوع را داشتیم که ایشان هم قول پیگیری دادند.

حجی زواره اضافه کرد: تاچند روز آینده صبر می کنیم، اگر از طرف معاون ورزش و جوانان استان اقدامی صورت نگیرد، موضوع را از طریق فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان پیگیری خواهیم کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۰۸۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان