//
کدخبر: ۱۴۴۵۳۹ //

کاسیاس، برتر از دروازه بان های حال حاضر تیم ملی اسپانیا

تیم پورتو فصل را با هفت کلین شیت در ده بازی شروع کرده و در این فصل گل های کمتری از مردان انتخاب شده توسط لوئیز انریکه دزیافت کرده است.

کاسیاس، برتر از دروازه بان های حال حاضر تیم ملی اسپانیا
به گزارش فرتاک نیوز،

 ایکر کاسیاس پس از ترک رئال مادرید در فصل 2015، به پورتو پیوست و در اولین فصل حضورش با غول های پورتو موفق به کسب سوپرلیگ پرتغال شد.

در فصل 2018/19 موفق شدند پس از 37 سال با کسب بالاترین کلین شیت و دو امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک ترین رقیب در صدر جدول قرار گیرند؛ پیروزی در آخرین هفته نیز برای این دروازه بان قابل توجه بود؛ گویی این پنجاهمین سالی بود که او در لیگ سطح اول پرتغال حضور داشت و در ده مسابقه فصل جاری هفتمین کلین شیت را از خود به ثبت رساند، آن هم با پورتویی که در کل فصل شش گل دریافت کرده بود.

عملکرد های اخیر، ناظران را بر این باور داشت تا کاسیاس دوباره به تیم ملی دعوت شود؛ این دروازه بان از سال 2016 که لوپتگی سرمربیگری اسپانیا را بر عهده داشت به ترکیب این تیم نرسید؛ بازیکن پورتو در صورت تمایل برای بازگشت به ترکیب لاروخا بایستی با دخیا، کپا و پائول لوپز رقابت کند.

لوئیز انریکه، قصد دارد کاسیاسی که دو بازی کمتر در لیگ پرتفال از رقبای لالیگایی و لیگ برتر انگلیس داشته را دوباره به تیم ملی دعوت کند.

دروازه بان اسپانیایی تیم منچستر یونایتد فقط یک کلین شیت را در این فصل ثبت کرده است؛ کپا برای چلسی شش کلین شیت و پائو لوپز در  رئال بتیس 5 کلین شیت را به ثبت رسانده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۵۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان