//
کدخبر: ۶۴۶۶۸ //

نقل و انتقالات زمستانی امسال و جنگ تمام عیار بر سر دروازه بان ها

ممکن است بزرگترین انتقال ژانویه 2018 در فوتبال اروپا، یک دروازه بان باشد.

نقل و انتقالات زمستانی امسال و جنگ تمام عیار بر سر دروازه بان ها
به گزارش فرتاک نیوز،

تنها دو هفته تا پایان سال 2017 باقی مانده و باشگاه های بزرگ اروپایی تلاش های شان برای به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظر را آغاز کرده اند. در این بین، دروازه بان ها هم جایگاه ویژه ای در لیست خرید این باشگاه ها دارند؛ دروازه بان هایی که انتقال آنها می تواند بزرگ ترین اتفاق زمستان پیش رو باشد:

 

جانلوئیجی دوناروما

بعد از اینکه این دروازه بان 18 ساله در تابستان گذشته قراردادش را با میلان برای 5 سال دیگر تمدید کرد، به نظر می رسید که حداقل برای چند ماه از حواشی فاصله خواهد گرفت اما نتایج ضعیف میلان و شایعات در مورد جدایی اش، دوناروما را به صدر اخبار برگرداند. ابتدا رسانه های ایتالیایی از علاقه پاری سن ژرمن برای جذب او نوشتند و سپس ادعا کردند که این دروازه بان خواستار جدایی از میلان شده زیرا از شرایط تیم راضی نیست.

 

این موضوع با واکنش شدید هواداران میلان همراه شد؛ به طوری که در دیدار چهارشنبه شب مقابل ورونا، به شدت به او حمله کردند. این اتفاق با درگیری لفظی شدید ماسیمیلیانو میرابلی و مینو رایولا، مدیر برنامه های دوناروما، در رسانه ها، همراه شد تا آینده این دروازه بان خوش آتیه بیش از پیش در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

 

در حال حاضر از پاری سن ژرمن به عنوان مشتری اصلی دوناروما نام برده می شود اما اگر میلانی ها واقعا قصد فروش او را داشته باشند، احتمالا منچستریونایتد و رئال مادرید هم در صف خرید قرار خواهند گرفت. گفته می شود میلانی ها برای فروش او قیمت 70 میلیون یورو را در نظر دارند اما با توجه به اینکه بندی در قرارداد دوناروما برای مبلغ فروش وجود ندارد، شاید آنها در نهایت با 50 میلیون یورو نیز راضی به فروش او شوند.

 

ایکر کاسیاس

به نظر می رسد برای کاسیاس، سناریو جدایی از رئال مادرید، این بار در پورتو در حال تکرار شدن است. او که بعد از اختلاف با ژوزه مورینیو، جایگاهش در ترکیب اصلی رئال را از دست داده بود، با حضور کارلو آنچلوتی هم نتوانست به دروازه بان اصلی رئال تبدیل شود و در نهایت سانتیاگو برنابئو را ترک کرد.

 

او اکنون در پورتو هم جایگاهش را از دست داده و با سرجیو کونسیسائو، سرمربی تیمش، دچار مشکل شده است. به همین دلیل قصد دارد در همین زمستان از پورتو جدا شود. رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که ممکن است او به دپورتیوو لاکرونیا بپیوندد؛ در حالی که از نیوکاسل هم به عنوان مقصد احتمالی او نام برده می شود. هدایت نیوکاسل را رافا بنیتس برعهده دارد و ممکن است این مربی اسپانیایی، زمینه ساز حضور کاسیاس در لیگ برتر شود.

 

یان اوبلاک

پاری سن ژرمن سخت به دنبال خرید یک دروازه بان جدید است و یان اوبلاک یکی از گزینه های اصلی آنهاست. این دروازه بان اسلوونیایی با بازی های خوبی که در سال 2017 انجام داد، در فهرست 30 نفره توپ طلا هم قرار گرفت و اکنون پاریسی ها قصد دارند هر طور شده او را به خدمت بگیرند. گفته می شود پی اس جی آماده است تا برای خرید اوبلاک، یکی دو بازیکن را هم به عنوان بخشی از مبلغ انتقال به پاری سن ژرمن بدهد؛ از جمله خاویر پاستوره و کوین تراپ.

 

تیبو کورتوا

این ملی پوش بلژیکی چهارمین فصل حضورش در لیگ برتر را سپری می کند و در سه فصل گذشته، دو بار قهرمان لیگ برتر شده اما گفته می شود همچنان علاقه زیادی دارد که به لالیگا و مادرید برگردد اما مقصد او نه اتلتیکو، که رئال مادرید خواهد بود. مارکا به تازگی گزارش داده که رئالی ها بعد از ناکامی در به خدمت گرفتن داوید دخیا، اکنون قصد دارند کورتوا را بخرند و ممکن است از همین زمستان برای به خدمت گرفتن او اقدام کنند؛ هرچند بعید است این انتقال بزرگ در فاصله 6 ماه تا آغاز رقابت های جام جهانی رخ بدهد.

 

کِپا آریسابالاگا

دروازه بان جوان اتلتیک بیلبائو یکی از پدیده های جدید لالیگاست و گفته می شود با باشگاه رئال مادرید به توافق نیز رسیده است. رئالی ها حاضر به پرداخت مبلغ 25 میلیون یورویی بند جدایی قرارداد او شده اند و او به زودی بازیکن رئال خواهد شد؛ هرچند احتمالا از تابستان آینده به جمع بازیکنان این تیم اضافه خواهد شد.

 

دیگو لوپز

دروازه بان سابق رئال مادرید که با از دست دادن جایگاهش در میلان به لالیگا برگشت و حالا برای اسپانیول بازی می کند، ممکن است در این زمستان راهی لیگ برتر شود. روی هاجسون، سرمربی کریستال پالاس که از وضعیت دفاعی تیمش راضی نیست، می خواهد با به خدمت گرفتن این دروازه بان باتجربه، آمار گل های خورده تیمش را کاهش بدهد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۶۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان