//
کدخبر: ۱۴۴۴۴۲ //

بحث پیکه و والورده در دیدار برابر رئال بتیس

مدافع بارسلونا و سرمربی اسپانیایی این تیم در جریان دیدار برابر رئال بتیس با هم بحث کردند.

بحث پیکه و والورده در دیدار برابر رئال بتیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 بارسلونا یک‌شنبه‌ شب در هفته‌ دوازدهم لالیگا چهار بر سه مغلوب رئال بتیس شد. در این دیدار دروازه‌ آبی‌ اناری‌ها چهار بار باز شد که در نوع خود اتفاق عادی به حساب نمی‌آید. خط دفاعی تیم کاتالانی شب بدی را سپری کرد. جرارد پیکه یکی از اعضای این خط علاوه بر این که روز خوبی نداشت با هم تیمی‌ها و سرمربی‌اش بحث کرد.

رسانه‌های اسپانیایی روز گذشته به بحث پیکه با آرتور ویدال و لوییس سوارس پرداختند. با این حال یک روز بعد سایت آس به بحث این مدافع با ارنستو والورده اشاره کرد.

دوربین‌های برنامه EL Dia Despues de Movistar، این لحظات را شکار کردند. مدافع اسپانیایی برای تصاحب یک توپ رو به جلو حرکت کرد. این در شرایطی بود که بارسا سه بر یک شکست خورده بود. در این لحظه پیکه به هم تیمی‌هایش اعلام کرد دفاع را پوشش دهند چون قصد دارد در محوطه جریمه به مهاجمان کمک کند. او گفت‌: ایوان راکیتیچ کمی عقب‌تر بماند تا من به حمله ملحق شوم.

کمی بعد پیکه در مقابل  مارک بارترا توپی را از دست داد که منجر به ضد حمله شد. راکیتیچ مجبور شد خطا کند و دومین کارت زرد خود را دریافت کرد. این اتفاق باعث شد بارسلونا ۱۰ نفره شود. سرمربی اسپانیایی تصمیم گرفت دیگر در زمینه خط حمله ریسک نکند.

با این حال زمانی که بازی چهار بر دو بود، پیکه دوباره به خط حمله رفت و این اتفاق با واکنش والورده همراه بود. سرمربی بارسلونا با صدای بلند گفت‌: دوباره کجا می‌روی! او به اعتراض خود ادامه‌ داد و در ادامه‌ گفت‌ دوباره یک گل دیگر به ثمر می‌رسانند ... جرارد!

در نهایت بارسلونا نتوانست نتیجه‌ را جبران کند و بازی با نتیجه‌ چهار بر سه به پایان رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۴۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان