//
کدخبر: ۸۳۳۹۹ //

معدوم سازی یک میلیون و ۱۱۰ هزار کیلو مواد غذایی فاسد

رییس اداره بهداشت مواد غذایی وزارت بهداشت با بیان اینکه برنامه سلامت نوروزی تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ادامه خواهد داشت، گفت: تعدادکل بازدیدها با تاکید برمراکزحساس بیش از۵۷۰هزار مورد می رسد.

معدوم سازی یک میلیون و ۱۱۰ هزار کیلو مواد غذایی فاسد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس سید رضا غلامی، درخصوص آخرین وضعیت اقدامات انجام گرفته طی اجرای برنامه سلامت نوروزی ۹۷ گفت: اقدامات مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در راستای طرح سلامت نوروزی از تاریخ  ۱۵ اسفندماه ۹۶ آغاز و تاکنون ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تعدادکل بازدید بهداشت محیطی از مراکز و اماکن و با تاکید بر مراکز و اماکن حساس، به ۵۷۰۱۰۵ مورد می رسد، گفت: اکیپ های بازرسی بهداشت محیط از آغاز برنامه سلامت نوروزی از ۱۷۹۸۳ مورد از مراکز و اماکن بین راهی بازدید بهداشتی کرده اند.

 غلامی خاطرنشان کرد: ۱۵۳۵ مورد از اماکن متخلف بهداشتی پلمپ شده و تعداد ۶۵۲۶ مرکز و مکان متخلف بهداشتی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه طی اجرایی سازی برنامه سلامت نوروزی تعداد ۱۰ هزار مورد بازدید مشترک با دستگاه ها و ادارات دیگر به ویژه تعزیرات انجام شده است، تصریح کرد: طی بازرسی ها، ۲۸۴۲۸۶ مورد کلرسنجی انجام شده است و ۴۰۴۹۴ مورد نیز به صدور اخطار نواقص بحرانی و غیر بحرانی انجامیده است.

رییس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه مقدار ۱۱۱۰۵۲۰ کیلو گرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی معدوم شده است، گفت: برنامه سلامت نوروزی تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ادامه خواهد داشت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۳۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان