//
کدخبر: ۸۳۳۴۰ //

عملیات احداث بیمارستان هسته ای البرز امسال شروع می شود

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: عملیات احداث بیمارستان هسته ای فوق پیشرفته در استان البرز در سال جاری به صورت جدی شروع می شود.

عملیات احداث بیمارستان هسته ای البرز امسال شروع می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی اکبر صالحی در گفت و گویی در خصوص برنامه های پیش روی سازمان انرژی اتمی در سال جاری افزود:پروژه های بزرگی را چند سال است شروع کرده ایم که این پروژه ها زمانبر هستند یکی از این پروژه ها احداث بیمارستان هسته ای فوق پیشرفته در استان البرز است.

وی اضافه کرد: روز قبل از عید شرکت متولی این کار با کمک وزارت بهداشت توانستند ال. سی. لازم را باز کنند و عملا کار جدی احداث این بیمارستان در سال 97 شروع می شود.

صالحی ابراز امیدواری کرد ظرف چهار سال آینده از این بیمارستان فوق العاده تخصصی که درغرب آسیا بی نظیر هست برای درمان امراض صعب العلاج بهره برداری شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه در 20 فروردین( روز ملی فناوری هسته ای) دستاوردهای فراوانی به معرض دید می گذاریم اظهار کرد: سازمان انرژی اتمی در زمینه کم آبی و مقابله با خشکسالی هم برنامه هایی داشته و در این راستا متخصصان این سازمان توانستند دستگاهی بسازند که با حداثل انرژی رطوبت هوا را تبدیل به آب می کند.

معاون رئیس جمهوری خاطرنشان کرد:نمونه این دستگاه ساخته شده و با این دستگاه می توان در هر خانه ای که رطوبت هوا بالا باشد این رطوبت را به آب آشامیدنی کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۳۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان