//
کدخبر: ۷۹۸۶۷ //

آغاز طرح نوروزی پلیس‌راه ۲۴ اسفند

رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: طرح نوروزی سال ۹۷ پلیس‌راه استان زنجان از ۲۴ اسفندماه شروع و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.

 آغاز طرح نوروزی پلیس‌راه ۲۴ اسفند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی عنوان کرد: در اجرای طرح نوروزی پلیس‌راه، دستگاه‌های اجرایی اورژانس، مدیریت بحران، هلال‌احمر، سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌ها و راهداری همکاری داشته و تمهیدات لازم برای این ایام پیش‌بینی‌شده است.

 

 وی از فعالیت ۷۰ اکیپ پلیس‌راه استان زنجان با بیش از ۲۰۰ نیرو در طرح نوروزی سال ۹۷ خبر داد و اظهار کرد: با آغاز طرح‌های نوروزی همراه با اجرای مانور، قرارگاه‌های نوروزی در استان زنجان تشکیل‌شده و در محل‌ها مستقر می‌شوند.

 

شیرمحمدی گفت: طرح نوروزی سال ۹۷ پلیس‌راه استان زنجان از ۲۴ اسفندماه شروع می‌شود و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.

 

رئیس پلیس‌راه استان زنجان بر کنترل جدی محسوس و نامحسوس پلیس‌راه از ناوگان‌های مسافربری تاکید کرد و گفت: پلیس‌راه در این میان تست سلامت رانندگان را در دستور کار دارد و با متخلفان برخورد می‌شود.

 

شیرمحمدی با بیان اینکه پلیس‌راه با رانندگانی که از قوانین تخلف کنند و یا از مواد مخدر و الکل استفاده کنند برخورد شدید می‌کند، تاکید کرد: همچنین پلیس با رانندگانی که خودرو خود را معاینه فنی نکرده باشند برخورد کرده و مانع مسافرت آنها می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تجارت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۸۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان