//
کدخبر: ۴۴۴۰۱۶ //

اتمام حجت استاندار کرمانشاه با اعضای شورای شهر/سه ماه فرصت دارید اختلافات را کنار بگذارید

استاندار کرمانشاه با اعضای شورای شهر اتمام حجت کرد و گفت: سه ماه فرصت دارید اختلافات را کنار بگذارید.

اتمام حجت استاندار کرمانشاه با اعضای شورای شهر/سه ماه فرصت دارید اختلافات را کنار بگذارید
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست استاندار، فرماندار و معاون سیاسی، امنیتی استانداری با اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه شامگاه (نهم بهمن‌ماه) برگزار شد.

"محمدطیب صحرایی" در این جلسه با اشاره به اختلافات موجود بین اعضای شورای شهر کرمانشاه و مشکلات حوزه شهری که به واسطه عدم تشکیل جلسات شورا ایجاد شده است اظهار داشت: نظام و حکومت ما متاثر از آموزه‌های دینی و سنت امامان و معصومین (ع) است که بر پایه رای مردم و مردم سالاری دینی بنیان نهاده شده و رکن بی بدیل نظام است و اگر تضعیف گردد نظام، نظام اسلامی نخواهد بود

 وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه سه ماه فرصت دارند با تعامل، همدلی و وفاق نسبت به برگزاری جلسات اقدام، و لوایح بر زمین مانده شهر را با سرعت رسیدگی نمایند همچنین مهمترین مطالبات و نیازهای ضروری شهر در دستور رسیدگی قرار گیرد و از منفعت طلبی و دخالت در امور شهرداری خودداری نمایند‌.

 صحرایی گفت: شورای شهر مصداق، توافق اجتماعی است و اعضای این شورا در برابر مدیریت مناسب و درخور شان مردم استان مسئولند و ماحصل آنچه در شورا اتفاق می‌افتد باید منتج به نتیجه مطلوب شود.

ننن

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: وقتی در انتخابات پذیرفته می‌شوید و مسئولیت کاری را بر عهده می‌گیرید باید مسائل و مشکلات را حل و فصل نمایید اگر نمی‌توانید خداحافظی کنید.

وی در ادامه اضافه کرد: اگر قرار است بیکاری در استان ریشه‌کن شود باید اشتغال نصیب همه مردم استان گردد نه عده‌ای خاص. اینکه تعدادی زیادی از خویشان و آشنایان اعضای شورای شهر در مناصب مختلف شهرداری مشغول به کار شده‌‌اند جای سوال دارد. استفاده از بیت‌المال حرام است و در این زمینه همه مدیران باید رعایت کنند در غیر اینصورت نمی‌توان مردم را از این کار منع کرد.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: عدم تشکیل به موقع جلسات شورای شهر سلیقه‌ای نیست چه دلیلی دارد تعدادی از اعضا در عدم حضور و غیبت در جلسات رکور‌د‌ دار شده‌اند؟ تداوم این روند شایسته نیست و باید تغییر یابد در غیر اینصورت انحلال شورا رقم خواهد خورد.

گفتنی است؛ جلسه امروز پیرو طرح پرونده انحلال شورای شهر کرمانشاه در هیات حل اختلاف مرکزی و وساطت هیات مرکزی برای دادن مهلت سه ماهه به شورا و نیز درخواست اعضای شورای شهر از استاندار کرمانشاه، تشکیل شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان