//
کدخبر: ۴۱۲۴۷۴ //

افتتاح ۴۰ واحد مسکونی خانواده‌های دارای دو معلول بهزیستی در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در آیین افتتاح ۱۴ هزارمین واحد مسکونی خانواده‌های دارای دو معلول گفت: امروز ۴۰ واحد باقیمانده از طرح ۸۲ واحدی مسکن حمایتی خانوارهای دارای حداقل دو معلول در کرمانشاه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۴۰ واحد مسکونی خانواده‌های دارای دو معلول بهزیستی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

آیین افتتاح ۱۴ هزارمین واحد مسکونی خانواده های دارای دو معلول باحضور رئیس بنیاد مستضعفین کشور، رئیس بنیاد مسکن کشور، رئیس سازمان بهزیستی کشور و استاندار کرمانشاه و مدیران و مسئولین استانی برگزار شد.

 استاندار کرمانشاه در آیین افتتاح ۱۴‌هزارمین واحد مسکونی خانواده‌های دارای دو معلول اظهار کرد: ساخت مسکن، نیازمند ایده، راهکار و اقدام انقلابی است که در استان کرمانشاه اتفاق افتاده است.

IMG_20230718_141755_418

محمدطیب صحرایی افزود: سرافرازی کشور در این است که تمامی مناطق در آرامش و آسایش زندگی کنند و استان کرمانشاه در حوزه مقاومت و دفاع از کشور حق بزرگی بر گردن سایر مناطق کشور دارد که باید به صورت ویژه دیده شود.

 وی با اشاره به اینکه امروز ۴۰ واحد باقیمانده از طرح ۸۲ واحدی مسکن حمایتی خانوارهای دارای حداقل دو معلول افتتاح و به بهره‌برداری رسید گفت: پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن مددجویان بهزیستی در شهرستان هرسین نیز در حال انجام است و امیدواریم در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۴۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان