//
کدخبر: ۴۱۱۵۳۳ //

《رامین الماسی》به عنوان مدیر‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه معرفی شد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل پیشین و جدید اداره‌ کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه برگزار شد.

《رامین الماسی》به عنوان مدیر‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه معرفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

آیین تکریم و‌ معارفه مدیرکل پیشین و جدید اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز(۲۲ تیر) با حضور استاندار کرمانشاه و مسئولین استانی برگزار شد.

"محمدطیب صحرایی" در ابتدای این جلسه با تبریک روز مباهله اظهار کرد: صندلی‌های مدیریتی که با گذشت ایام دست به دست می‌شود ریشه در آب و خاکی دارد که خون هزاران شهید در آن ریخته شده است.

استاندار کرمانشاه افزود: در کرمانشاه فرصت‌ها و ظرفیت‌های زیادی برای کار و خدمت وجود دارد‌ که یکی از آنها در اداره راه و شهرسازی است.

وی با تبریک انتصاب رامین الماسی به عنوان مدیرکل جدید اداره‌ کل راه‌ و شهرسازی استان مهرداد آهکی مدیر‌کل پیشین این اداره کل را فردی دغدغه‌مند و اخلاق مدار عنوان کرد و گفت: امیدواریم با این انتصاب جدید کارها در اداره‌کل راه‌ و شهرسازی با شتاب بیشتری  ادامه یابد و به رفع دغدغه‌های مردم کمک شود.

وی مردم کرمانشاه را شایسته خدمت دانست و گفت: با توجه به کارهای بزرگی که در پیش‌روی استان است ،امیدواریم بتوانیم کارهای به ظاهر نشدنی را، به درستی انجام دهیم.

در ادامه این مراسم "مهرداد آهکی "مدیر‌کل پیشین اداره کل راه و شهرسازی استان هم اشاره‌ای به عملکرد خود طی ۱۵ ماه گذشته داشت و افزود: در طی دوران مدیریتم با همراهی همکاران از تمام توان و قدرت استفاده کردیم و اصلی‌ترین کار دولت خدمتگزار، در راستای جهش مسکن را از پیشرفت ۵ درصدی با احداث ۴ هزار واحد به پیشرفت ۴۵ درصدی با احداث ۳۲ هزار واحد مسکونی رساندیم.

آهکی همچنین تامین زمین پروژه مسکن ملی از ۳۰۰ هکتار به ۳۰۰۰ هکتار را از جمله اقدامات اداره کل راه و شهرسازی در دوران مدیریتش عنوان کرد و بیان داشت: در طی این مدت ۱۷۴۱ واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسید و در هفته دولت سال‌جاری نیز ۱۲۵۰ واحد باقی‌مانده افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه به تعدادی از پروژه‌های انجام شده در اربعین سال گذشته اشاره کرد و ۴ بانده شدن محور اسلام‌آباد‌غرب به حمیل و احداث زیرگذر تقاطع غیر‌‌هم‌سطح حبیبوند را از جمله این پروژه‌ها دانست و افزود: در حال حاضر نیز قیر مورد نیاز برای آسفالت ۴/۵ کیلومتر از مسیر خسروی تامین شده و آماده آسفالت می‌باشد.

آهکی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تقاطع غیر‌همسطح هلشی آماده بهره‌برداری است و به زودی افتتاح خواهد شد و عملیات چهار بانده شدن گردنه مله‌ماس به میان‌راهان نیز تا پایان مهرماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

در ادامه این مراسم رامین الماسی مدیر‌کل راه و شهرسازی استان نیز با اشاره به اهتمام و توجه این اداره کل در حوزه قانون جوانی جمعیت گفت: با توجه به اینکه دولت در راستای قانون جوانی جمعیت به خانوارهای دارای سه فرزند که فرزند سوم آنها از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد متولد شده، زمین‌ واگذارمی‌کند؛ تیم عملیاتی این اداره کل با شناسایی،طراحی و تصمیم‌گیری سریع توانست طی چند روز زمینی در منطقه بلوردی شهرستان بیستون را برای ساخت بیش از ۲۰۰۰ واحد، به این طرح اختصاص دهد .

مدیرکل راه و شهرسازی افزود: استان کرمانشاه ظرفیت و قابلیت کار جهادی بر مبنای قانون را دارد که باید از این ظرفیت، به درستی استفاده کرد‌.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات "مهرداد آهکی" مدیر کل پیشین این اداره کل تقدیر و رامین الماسی به عنوان مدیرکل جدید اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه معرفی شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۵۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان