//
کدخبر: ۳۸۲۸۱۸ //

استاندار کرمانشاه: کرمانشاه در دریای فرصت‌ها قرار گرفته است

استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در دریای فرصت ها قرار گرفته و همه وظیفه داریم که بستر مناسبی برای بهره گیری از این فرصت ها جهت توسعه استان فراهم آوریم.


استاندار کرمانشاه: کرمانشاه در دریای فرصت‌ها قرار گرفته است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر محمدطیب صحرایی در جلسه ستاد تسهیل استان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "کارآفرینان رزمندگان عرصه جنگ اقتصادی" هستند، اظهار کرد: در گذشته رزمندگان در جبهه‌ها برای استقلال و غلبه بر دشمن ایثار می‌کردند و امروز این کارآفرینان و سرمایه گذاران هستند که برای توسعه اقتصادی و رونق اقتصادی تلاش دارند و ما از تلاش‌های کارآفرینان برای توسعه اقتصادی کشور قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برای توسعه استان نهایت تلاش خود را بکار خواهم گرفت، تصریح کرد: کلی گویی درباره مشکلات فایده‌ای برای استان ندارد و اینقدر زمان نداریم که بخواهیم فرصت‌ها را از دست بدهیم.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات و تلاش بیشتر مدیران "آرام می‌گویم، اما به صورت جدی پیگیری می‌کنم" افزود: هیچ مدیری نباید حتی یک گام کم کاری کند و ترک فعل داشته باشد.

مقام عالی استان ادامه داد: چنانچه تلاش برای کاری وجود داشته باشد حتماً خدای متعال آن کار را با خیر و برکت همراه می سازد و اگر تلاش کنیم حتماً جواب خواهیم گرفت و این وعده صادق الهی است.

استاندار کرمانشاه در این نشست که با حضور دو نماینده استان در مجلس شورای اسلامی -عبدالرضا مصری و محمد رشیدی- برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه یک هم افزایی و تشریک مساعی کم نظیر بین مجموعه مدیریتی استان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برای توسعه استان شکل گرفته و امیدواریم که مسابقه ای برای دویدن به منظور پیشرفت روزافزون استان شکل بگیرد.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم تا کرمانشاه، استانی بهتر و آبادتر برای مردم شود و این وظیفه همه مدیران است.

صحرایی همچنین بر تسریع در پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها برای اشتغالزایی و کارآفرینی تاکید کرد و گفت: برنامه و طرح‌ها باید حتماً در جلسات کارشناسی به صورت دقیق پیگیری شوند و از این پس طرح ها و برنامه‌ها بدون انجام کار کارشناسی پذیرفته نخواهد شد.

 در این جلسه مشکلات و موانع رونق تولید ۹ سرمایه گذار و تولید کننده کلان استان بررسی و تصمیم لازم برای رفع مشکلات این واحدها اتخاذ شد. در همین جلسه پیگیری تلفنی از چند مقام کشوری برای کمک به تایید پرونده تسهیلات بانکی تعدادی از طرح های اقتصادی استان انجام شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۸۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان