//
کدخبر: ۳۹۰۷۷۴ //
استاندار کرمانشاه در نشست با مدیران رسانه:

رسانه‌ها کمک کنند استان از مدیریت سلیقه‌ای نجات پیدا کند

استاندار کرمانشاه در نشست با مدیران رسانه گفت:‌رسانه‌ها کمک کنند استان از مدیریت سلیقه‌ای نجات پیدا کند.

رسانه‌ها کمک کنند استان از مدیریت سلیقه‌ای نجات پیدا کند
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست هم اندیشی و دیدار استاندار کرمانشاه با مدیران رسانه استان پیش‌از ظهر امروز (۲۴اسفندماه) در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

"محمدطیب صحرایی"  با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه اظهار کرد: عرصه رسانه و تعاملات فکری رسانه‌ها باید مجموعه‌ای از صداقت،سلامت و جوانمردی باشد.

وی تعامل با اصحاب رسانه در زمینه حل مشکلات استان را ارزشمند دانست و افزود: آمادگی این را دارم که در ابتدای سال آینده با برگزاری نشست‌های مختلف با اصحاب رسانه و تمرکز بر مشکلات استان به راه‌حلی دست پیدا کنیم و مشکلات استان را مرتفع نماییم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه ظرفیت‌های استان کرمانشاه مغفول مانده است نیز گفت: استان کرمانشاه نباید سلیقه‌ای اداره شود.رسانه‌ها کمک کنند تا استان از ذوق و سلیقه گذرا نجات پیدا کند.

صحرایی به پنج منبع تصمیم‌ساز که گردشگری را  زمینه‌ساز ایجاد رشد و توسعه در استان می‌دانند اشاره کرد و گفت: مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه، مصوبات سفر رئیس جمهور، بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و نظرات شورای اداری استان باعث شد به موضوع میراث فرهنگی و گردشکری تاکید داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد:در حوزه گردشکری باید کارهای سلبی و ایجابی انجام گیرد که بتوانیم مشکلات را کنار بزنیم که در این زمینه بهبود راه‌های ارتباطی قراردادی به طول ۴۰۰ کیلومتر را با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)منعقد کرده‌ایم.

استاندار کرمانشاه مشکلات موجود در استان را به دلیل عملکرد اشتباه مدیران سابق دانست و گفت:با تمام توان در خدمت مردم خواهم بود و سعی میکنم تا حد امکان موانع موجود بر سر راه توسعه استان را از میان بردارم.

این مقام مسئول در ادامه از فعال‌سازی مجدد کارگاه راه‌آهن کرمانشاه به خسروی خبرداد و گفت: هفته گذشته ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فعال‌سازی این کارگاه دریافت کردیم و در حال حاضر نیز با توجه به نیمه فعال بودن فرودگاه کرمانشاه مجوز اولیه برای پروازهای کرمانشاه به نجف،نجف به کرمانشاه و سلیمانیه به کرمانشاه را  اخذ کرده‌ایم.

صحرایی اشاره‌ای هم به تغییر مدیران استان داشت و گفت: به دلیل اینکه مطالبات و جمع‌بندی‌ها در پایان سال افت نکند بعد از تعطیلات نوروز تغییراتی در مدیریت‌های استان انجام خواهد گرفت و با احترام از چند تن از مدیران استانی خداحافظی خواهیم کرد. 

خبرنگار:طیبه‌ دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۷۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان