//
کدخبر: ۴۳۱۷۷۰ //

احداث سه چمن مصنوعی هدیه استاندار کرمانشاه به مردم ثلاث باباجانی

استاندار کرمانشاه در یازدهمین سفر شهرستانی خود مبلغ سه میلیارد تومان برای احداث سه چمن مصنوعی به مردم ازگله، میرآباد و شیخ‌صله هدیه کرد.

احداث سه چمن مصنوعی هدیه استاندار کرمانشاه به مردم ثلاث باباجانی
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در یازدهمین سفر شهرستانی خود به شهرستان ثلاث‌باباجانی در شورای اداری این شهرستان  هدیه‌ای سه میلیاردی برای ساخت زمین چمن مصنوعی در شهرستان‌های ازگله، میرآباد و شیخ‌صله به مردم این شهر تقدیم کرد.

وی سفرهای شهرستانی که با همت مدیران دستگاه‌های اجرایی استان انجام می‌شود را راه خوبی در راستای پیگیری و حل مشکلات مردم عنوان کرد و افزود: در بازدیدی که از اداره آموزش و پرورش این شهرستان داشتیم وضعیت این ساختمان پس از گذشت شش سال نشانه عدم پیگیری و اشکال است که با انجام این سفر پیگیر  موضوع خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه در ادامه اضافه کرد: بدون تردید در دولت سیزدهم هیچ تفاوتی بین  کسانی که در نقطه صفر مرزی زندگی می‌کنند با کسانی که در استان‌های مرفع دیگر ساکن هستند نیست و در سایه جمهوری اسلامی همه مردم باید با عزت و کرامت زندگی کنند.

00e6ca58-aed7-46ce-ab66-dd68c3ff4321

صحرایی با اشاره به مصوبات این سفر نیز گفت: این مصوبات از طریق متولیان اجرایی و نظارتی در استان با قوت پیگیری خواهد شد تا هیچگونه غفلتی انجام نگیرد.

گفتنی است؛ در یازدهمین سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه  اختصاص یه دستگاه آمبولانس به شبکه بهداشت، اختصاص دستگاه دیالیز، تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی تا پان خرداد ۱۴۰۳، افتتاح تصفیه‌خانه شهرستان تازه‌آباد در دهه فجر، تکمیل و تامین آب مورد نیاز مجتمع دامپروری میرآباد، تکمیل تونل سیاه طاهر تا پایان سال، رفع نقص فنی خط انتقال آب از سد آزادی، تامین اعتبار و تکمیل زیرساخت شهرک صنعتی تازه‌آباد، تکمیل و تجهیز باشگاه تختی تا پایان دهه فجر، تکمیل سالن‌های ورزشی غدیر و حجاب، راه‌اندازی استخر فجر تا دهه‌فجر،  برق رسانی به پاسگاه هنگ مرزی، پیگیری و بازپس‌گیری مجموعه گردشگری چشمه ریزه از سرمایه‌گذار قبلی، تامین سرمایه‌‌ در گردش واحدهای صنعتی، گازرسانی به شهرستان ازگله تا پایان سال جاری، پیگیری بازسازی یا ساخت سازختمان آموزش و پرورش و ساختمان‌های بلاتکلیف آسیب‌دیده در شهرستان ثلاث باباجانی و... مصوب شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۷۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان