//
کدخبر: ۴۳۱۷۵۱ //
استاندار کرمانشاه:

تونل سیاه‌طاهر محور جوانرود_ ثلاث‌باباجانی در صورت تامین اعتبار امسال به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار کرمانشاه در سفر به شهرستان ثلاث باباجانی گفت:تونل سیاه‌طاهر محور جوانرود_ثلاث‌باباجانی در صورت تامین اعتبار امسال به بهره‌برداری می‌رسد

تونل سیاه‌طاهر محور جوانرود_ ثلاث‌باباجانی در صورت تامین اعتبار امسال به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در سفر شهرستانی خود به شهرستان ثلاث باباجانی که امروز (۱۸ آبان) انجام شد در حاشیه بازدید از تونل سیاه‌طاهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تونل در کیلومتر ۳۵ محور جوانرود به ثلاث باباجانی به طول یکهزار و ۸۰ متر قراردارد و در حال حاضر عملیات اجرایی ساخت این تونل با پیشرفت ۷۰ درصد در حال انجام است.

۲۲


وی پروژه تونل سیاه‌طاهر را یکی از پروژه‌های مهم عمرانی در استان دانست و افزود: اجرای این پروژه باعث امنیت عبور و مرور، کاهش نقاط حادثه خیز، و کوتاه شدن مسیرسفر خواهد شد.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مانند سایر پروژه‌هایی که در ساخت آنها یا اهتمام لازم وجود نداشته یا تامین اعتبار با مشکل مواجه شده است برای اجرای این پروژه نیز تامین مالی باعث تاخیر در اجرای آن شده که امیدواریم با تامین اعتبار لازم تا پایان امسال به بهره‌برداری‌برسد.
در ادامه امید قربانی مدیر‌‌ این پروژه نیز گفت: عملیات اجرایی پروژه ساخت تونل سیاه‌طاهر در سال ۹۸ آغاز شد اما به دلیل عدم تامین اعتبار‌مالی به بهره‌برداری نرسید.
وی افزود: با بهره‌بره‌برداری از این تونل ۲.۵کیلومتری ۱۴ پیچ خطرناک که مانع جدی در مسیر تردد است حذف خواهد شد.
خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۷۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان