//
کدخبر: ۴۳۸۶۳۰ //
استاندار کرمانشاه:

صادره کنندگان قسمت عمده‌ای از توان و قوت ملت ایران در استان هستند

استاندار کرمانشاه در بیست و ششمین مراسم بزرگداشت سالروز ملی صادرات و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان گفت: صادره کنندگان قسمت عمده‌ای از توان و قوت ملت ایران در استان هستند.

صادره کنندگان قسمت عمده‌ای از توان و قوت ملت ایران در استان هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

بیست و ششمین مراسم بزرگداشت سالروز ملی صادرات و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان کرمانشاه امروز(۳۰ آذر‌ماه) با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار و مدیران و مسئولین استانی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد.

" محمدطیب صحرایی " استاندار کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: صادره کنندگان قسمت عمده‌ای از توان و قوت ملت ایران در استان هستند و آنچه در صادرات و تولید با آن مواجه‌اند مجموعه‌ای از فرصت‌ها و تهدیدها است.

وی افزود: طی یکسال گذشته در مجموعه استانی تمام سعی و تلاش خود را برای تسهیلگری خدمات به تجار و بازرگانان به کار گرفته‌ایم و در همین راستا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه حمل‌و نقل ریلی، جاده‌ای و هوایی کارهایی انجام شده و خواهد شد که نیازمند عزم جدی است.

استاندار کرمانشاه از دیگر اقدامات انجام گرفته در استان در راستای تسهیل امور تولیدکنندگان و صادر‌کنندگان را پیگیری و توافق اولیه برای احداث نیروگاه ترکیبی و تجدید‌پذیر(خورشیدی) در استان عنوان کرد و گفت: برای تسهیل تولید، صنعت و تجارت بصورت خستگی‌ناپذیر تلاش خواهیم کرد.

صحرایی تصریح کرد: در ماه‌های پیش‌رو نیز علاوه بر تقویت و تداوم مسیر تمرکز خود را بر دو مقوله افزایش تولید و کاهش تورم به کار خواهیم گرفت و در این زمینه گلوگاه‌هایی شناسایی شده که فضای بهتری را برای استان ایجاد خواهد کرد.

وی یکی از معیارهای ارزیابی مدیران و سازمان‌ها را ایجاد اشتغال و افزایش تولید عنوان کرد وافزود: تمامی مدیران و سازمان‌های استان موظفند در این راستا تسهیل‌گری کنند و موانع موجود را از سر راه تولیدکنندگان بردارند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۶۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان