//
کدخبر: ۴۳۱۵۷۰ //

آغاز محدودیت‌‌های ترافیکی از فردا در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش باران و لغزندگی جاده‌های شمال، گفت: محدودیت‌های ترافیکی از فردا در جاده‌های شمال آغاز شده و تا روز شنبه ادامه دارد.

آغاز محدودیت‌‌های ترافیکی از فردا در جاده‌های شمال
به گزارش فرتاک نیوز،

یدالله جهان‌تاب، اظهار کرد: شاهد بارش باران و لغزندگی کوهستان‌ها و محورهای ساحلی استان مازندران هستیم.

وی افزود: همچنین آمد و شد خودروها نیز در تمامی محورهای شمال به‌صورت روان جریان دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی را از فردا در جاده‌های شمال خواهیم داشت، تصریح کرد: تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۷ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۸ و جمعه ۱۹ آبان ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد تمامی تریلر کماکان از محور هراز اشاره و بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۱۹ آبان‌ماه امسال در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۹ آبان ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با هشدار احتمال ریزش و رانش سنگ در جاده‌های کوهستانی، خاطرنشان کرد: تاکید ما توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۵۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان