//
کدخبر: ۴۲۷۲۶۳ //

کندوان و هراز یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: معمولا روزهای جمعه اعمال محدودیت‌های ترافیکی را در دستورکار داریم که در این زمینه اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان و هراز درصورت ترافیک خواهیم داشت.

کندوان و هراز یک‌طرفه می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت محورهای مازندران، اظهار کرد: شاهد ترافیکی روان در جاده‌های شمال هستیم ولی باتوجه به پایان هفته معمولا بر حجم ترافیک افزوده می‌شود.

وی افزود: معمولا پایان هفته‌ها شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمال هستیم که به همین منظور اعمال محدودیت‌های ترافیکی را در دستورکار داریم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال کماکان در دستور کار قرار دارد، گفت: براین اساس، تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت نیز از محور کندوان ممنوع است.

جهان‌تاب یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد‌شدنی تا ساعت ۲۴ امروز در محور هراز اجرا می‌شود‌.

وی درباره یک‌طرفه شدن محور هراز، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز در محور هراز در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت یک‌طرفه مقطعی خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران -شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب گفت: محورهای هراز و کندوان درصورت ترافیک یک‌طرفه می‌شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۲۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان