//
کدخبر: ۴۱۰۴۶۵ //

اعمال محدودیت یک‌طرفه از ساعت ۱۴ در محور کندوان

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک در مسیرهای خروجی شمال، گفت: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان در دستور کار قرار دارد.

اعمال محدودیت یک‌طرفه از ساعت ۱۴ در محور کندوان
به گزارش فرتاک نیوز،

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمال، اظهار کرد: شاهد افزایش حجم ترافیک در مسیرهای خروجی شمال هستیم؛ به‌طوری‌که ترافیک در کندوان پرحجم شد.

وی افزود: تردد خودروها در محور هراز نیز به سمت جنوب پرحجم شد و باتوجه به ورودی‌ها طی روزهای گذشته انتظار داریم در ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌‌های شمال، اضافه کرد: ممنوعیت تردد تمامی کامیون و کامیونت در محور هراز از صبح امروز اعمال شده و این محدودیت تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

جهان‌تاب یادآور شد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

وی درباره اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان، تصریح کرد: درصورت افزایش ترافیک از ساعت ۱۴ ممنوعیت تردد در محدوده مرزن‌آباد اعمال می‌شود و از ساعت ۱۷ اعمال محدودیت یک‌طرفه در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران در ارتباط با اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور هراز، بیان کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور هراز به‌صورت مقطعی خواهد بود.

جهان‌تاب با اشاره به سفرهای تابستانی در جاده‌های شمال، گفت: معمولا در این ایام پایان هفته‌ها شاهد افزایش سفرها هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۴۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان