//
کدخبر: ۴۲۸۱۷۵ //

اجرای محدودیت‌‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های شمال آغاز شده و تا روز شنبه ادامه دارد.

اجرای محدودیت‌‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
به گزارش فرتاک نیوز،

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیکی نیمه‌سنگین در محور کندوان و ترافیکی پرحجم در محدوده لاسم محور هراز هستیم.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در جاده‌های شمال، افزود: محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های شمال آغاز شده و تا روز شنبه ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کندوان، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۶مهرماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه امروز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۸مهرماه از آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روزها از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد شد.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۷ و جمعه ۲۸ مهرماه از این محور ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان مازندران یادآور شد: تردد تمامی وسایط نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۲۸ مهرماه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود .

جهان تاب با اشاره به احتمال یک‌طرفه شدن کندوان، گفت: رانندگلن با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و علاوه مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۱۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان