//
کدخبر: ۴۲۶۹۴۶ //

آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، گفت: محور کندوان درصورت ترافیک سنگین، یک‌طرفه می‌شود.

آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
به گزارش فرتاک نیوز،

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت محورهای مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر محورهای ساحلی استان شاهد بارش باران هستیم.

وی افزود: باتوجه به هشدار هواشناسی انتظار داریم شاهد بارش باران در محورهای شمال باشیم که باتوجه به هشدار ریزش سنگ، تاکید ما به رانندگان پرهیز از توقف و تردد غیرضروری در محورهای کوهستانی است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه ترافیک به محورهای شمال رسید، اضافه کرد: درحال حاضر در محدوده سیاه‌بیشه محور کندوان در مسیر شمال و محور هراز هم به‌صورت مقطعی شاهد ترافیک هستیم.

جهان‌تاب با اعلام اینکه  محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در محورهای شمال آغاز شد، افزود: بر این اساس تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در محور هراز در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مرزن‌آباد به کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که این محدودیت درصورت ترافیک سنگین اجرا می‌شود.

جهان‌تاب اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران -شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی در پایان گفت: باتوجه به شرایط جوی موضوع مهم توجه به هشدارهای پلیس است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان