//
کدخبر: ۴۱۴۸۵۵ //
استاندار کرمانشاه:

تسهیل پذیرش زوار ایرانی نیازمند افزایش نیروی انسانی در گیت‌های خروجی عراق است

استاندار کرمانشاه در نشست با وزیر کشور و مسئولین کشور عراق گفت: تسهیل پذیرش زوار ایرانی نیازمند افزایش نیروی انسانی در گیت‌های خروجی عراق است.

 
 تسهیل پذیرش زوار ایرانی نیازمند افزایش نیروی انسانی در گیت‌های خروجی عراق است
به گزارش فرتاک نیوز،

"محمدطیب صحرایی"، استاندار کرمانشاه در دیدار وزیر کشور ایران و عراق که امروز (نهم مرداد) در پایانه مرزی خسروی برگزار شد اظهار کرد: شایسته این است که اربعین امسال در سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه از استان کرمانشاه تا مرز منذریه عراق تمامی خدمات بهداشت و درمان، تغذیه،اسکان و پذیرایی زائرین به نحو مطلوب انجام خواهد گرفت افزود: با توجه با افزایش گیت‌ها در ایران از۲۰ گیت به ۱۱۲ گیت، پذیرش زوار ایرانی نیازمند افزایش شیفت‌های نیروی انسانی در گیت‌های خروجی است که توقع داریم دولت عراق به این موضوع رسیدگی نماید.

صحرایی در ادامه تعداد گیت‌های خروجی کشور عراق را ۱۲۰ گیت عنوان کرد و افزود: با توجه به تردد ۲۴ ساعته زائرین اربعین لازم است گیت‌های خروجی بصورت ۲۴ ساعته خدمات رسانی نمایند همچنین از نقطه صفر مرزی تا تا‌ پارک سوار سایبان و آسفالت مورد نیاز در مسیر تامین شود.

  وی همچنین بر لزوم تردد ۲۴ ساعته کامیون‌های حامل تجهیزات مواکب و‌کالاهای ترانزیتی در مرز سومار، استقرار پایگاه هلال احمر در پنج کیلومتری مرز و اجازه تردد آمبولانس در محدوده ۱۵ کیلومتری از دیگر خواسته‌های استاندار کرمانشاه از وزیر کشور و مسئولین عراقی بود.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۸۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان