//
کدخبر: ۴۰۷۸۲۱ //
استاندار کرمانشاه:

جاذبه‌های گردشگری شهرستان صحنه در آستانه روز کرمانشاه معرفی شوند/ ناهنجاری اخلاقی و بی‌بند‌وباری شایسته کرمانشاه نیست

استاندار کرمانشاه در شورای اداری شهرستان صحنه گفت:جاذبه‌های گردشگری این شهرستان در آستانه روز کرمانشاه معرفی شوند.

 جاذبه‌های گردشگری شهرستان صحنه در آستانه روز کرمانشاه معرفی شوند/ ناهنجاری اخلاقی و بی‌بند‌وباری شایسته کرمانشاه نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

استاندار کرمانشاه مقصد سومین سفر شهرستانی خود در پنجشنبه‌ها را به شهرستان صحنه اختصاص داذ.
محمد طیب صحرایی پس از بازدید یک روزه از شهرستان صحنه پیگیر مسائل و مشکلات این شهرستان شد.
وی پس از شنیدن مشکلات مردمی، نخبگان، سرمایه‌گذاران،مسئولین با حضور در شورای اداری این شهرستان در فرمانداری حضور یافت.
صحرایی هدف از سفرهای شهرستانی را ایجاد انسجام و تحقق توافقات در کوتاه مدت عنوان کرد و گفت: تحقق شعار سال در راستای لذت بردن مردم از مواهب موجود به تلاش مسئولین نیازمند است.
وی شناخت صحیح و شفاف مسائل و مشکلات، اولویت‌بندی، هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف و در نهایت پیگیری را از الزامات تحقق شعارسال در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد.
مقام ارشد استان با تاکید بر توجه ویژه‌ به صنایع استان گفت: شهرستان صحنه دارای ظرفیت‌های خوبی از جمله ایران خودرو، ذوب‌آهن و صنایع تبدیلی است که باید مورد توجه قرارگیرد.
وی در ادامه استفاده از ظرفیت‌های گردشگری در شهرستان صحنه توسط مجموعه اداری استان را راهی در راستای ایجاد اشتغال و توسعه استان عنوان کرد و گفت: در آستانه روز کرمانشاه باید جاذبه‌های گردشگری این استان را نمایان کنیم.
استاندار کرمانشاه اربعین را جریان نورانی زیارت عنوان کرد و گفت: هرچند اعتبارات محدود است اما باید میزبان خوبی برای زائرین اربعین در استان باشیم.

c9d72f35-6abd-409c-80de-b3bca6cea4bb


وی در ادامه با اشاره به اینکه میزبانی از گردشگران و محترم شمردن آنها زمینه‌ساز جذب گردشگر می‌شود گفت: اولین جلوه برای میزبانی مدارا و خیر‌خواهی است اما باید اخلاق مداری نیز مستحکم و تقویت شود.
وی افزود: ناهنجاری‌های اجتماعی در کرمانشاه قابل قبول نیست و مسائل اخلاقی نباید نادیده گرفته شود.
استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: در تاریخ ایران در هیچ زمان و سنگ‌نگاره‌ای برهنگی و بی‌بند‌وباری وجود نداشته و مردم همواره خدا‌باور بوده‌اند و دین اسلام این مردم را به اوج رسانده است،شایسته نیست مردم متدین و مسلمان ایران اسلامی در ارزش‌های دینی خود کوتاهی نمایند، توقع داریم جریان عمومی امر به معروف از طریق مجموعه‌های ترویجی مد‌نظر قرار گیرد و ضابطین وظایف خود را به خوبی انجام دهند.
صحرایی در ادامه اشاره‌ای هم به ۵۰ مصوبه این سفر داشت و ازجمله این مصوبات را اجرای آسفالت ۲۲ روستای شهرستان صحنه تا پایان شهریور ۱۴۰۲، بازنگری طرح هادی ۲۷ روستای شهرستان تا پایان سال، آماده سازی و صدور پروانه ساخت برای هشت هکتار طرح نهضت ملی مسکن تا پایان شهریورماه، تکمیل و تحویل ۱۰۰ واحد مسکن ملی وحیدیه ظرف مدت ۱۵ ماه تا پایان شهریور ۱۴۰۳، تکمیل نقاط حادثه‌خیز سمنگان و محمودآباد تا قبل از شروع سفر‌های اربعین، آبرسانی به روستاها و رفع مشکلات آب روستایی، اجرای شبکه فاضلاب مناطق و محلات دارای مشکل با اولویت که فرمانداری مشخص می‌کند، جمع آوری انشعابات غیرمجاز، احصای مشکلات نیازمند تامین اعتبار بین یک تا پنج میلیارد تومان در شهرستان جهت رفع مشکل و ارائه به فرمانداری، ساخت موزه و بازارچه صنایع‌دستی پس از تامین زمین، ساماندهی سراب‌های هالان و گروس از محل اعتبارات ملی و استانی با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی عنوان کرد.
همچنین تحویل زمین‌های مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن تا پایان شهریورماه، شناسایی و انسداد چاه‌های غیرمجاز، جلوگیری از کاشت برنج، اجرای روشنایی معابر و آسفالت شهرک صنعتی آب باریک، پیگیری‌های لازم به منظور تامین اعتبار به مبلغ ۳۰میلیارد تومان جهت احداث تصفیه خانه در سفر دور دوم ریاست جمهور به استان، تامین اعتبار به مبلغ سه میلیارد تومان به منظور لایروبی قنوات، تامین مالی بدون محدودیت اجرای احکام قطعی ساخت و سازهای غیرمجاز و اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان وام ودیعه مسکن جهت خانواده معلولین و مستضعف از دیگر مصوبات این سفر بود.
استاندار کرمانشاه در پایان بر پیگیری مصوبات و به نتیجه رساندن آنها در سطح استان و شهرستان صحنه تاکید کرد و گفت: امیدواریم با تلاش همه دستگاه‌ها در دور دوم سفر شهرستانی به صحنه تمامی مشکلات احصا شود.
خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۸۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان