//
کدخبر: ۴۰۵۰۱۹ //
استاندار کرمانشاه:

ترک فعل پروژه قطار‌شهری کاهش کیفیت‌ و امنیت را‌ در‌پی دارد/ برای تسریع روند پروژه راه‌های میانبر کارساز خواهد بود

استاندار کرمانشاه در نشست رسیدگی به مشکلات قطار‌شهری کرمانشاه گفت: ترک‌ فعل در پروژه قطار‌شهری کاهش کیفیت و امنیت را در پی خواهد داشت.

ترک فعل پروژه قطار‌شهری کاهش کیفیت‌ و امنیت را‌ در‌پی دارد/ برای تسریع روند پروژه راه‌های میانبر کارساز خواهد بود
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست رسیدگی به مشکلات پروژه قطار‌شهری و تسریع در پیشرفت آن به ریاست استاندار کرمانشاه شامگاه (۱۶خرداد) در محل پروژه واقع در ایستگاه میدان آزادی برگزار شد.
محمد‌طیب صحرایی، پس از بازدید از فاز دوم پروژه قطار‌شهری در نشستی با مسوولان مرتبط این پروژه اظهار کرد: در نظام مردم سالاری هر مدیری که توسط مردم انتخاب می‌شود وارث اقداماتی است که پیش از این شکل گرفته است، هرچند گاهی این اقدامات از نظر کارشناسی مورد تایید مدیران بعدی نباشد.
استاندار کرمانشاه افزود: اگر برای انجام کاری مشورت را سرلوحه کار خود قرار دادیم و در این راه نیز حق کسی ضایع نمی‌شود، هرچند با پیشرفت علم و تکنولوژی در آینده این کار مشکلاتی را ایجاد نماید باید آن را به پایان رساند.
وی با اشاره به مشکلاتی ایجاد شده بر سر راه پروژه قطار‌شهری کرمانشاه گفت:ما سهمی از اجرای این پروژه در گذشته نداشته‌ایم اما در شرایط فعلی نیز برای تغییر پروژه دفاعی نداریم و باید آن را به مقصد برسانیم و مطمئنا در آینده با راه‌‌اندازی قطار‌شهری کرمانشاه مدیران بعدی تغییراتی را ایجاد خواهند کرد که برای توسعه استان مثمر‌ثمر خواهد بود.
صحرایی ترک فعل در این پروژه را زمینه‌ساز کاهش کیفیت و امنیت عنوان کرد و گفت: برای ادامه کار این پروژه از هیچ کمکی کوتاهی نمی‌کنم و برای وصول طلب شهرداری کرمانشاه در سطح استان و کشور تلاش خواهم کرد و ریال به ریال آن را دریافت می‌کنم.

۲۲


وی ایجاد انگیزه چند برابری مردم کرمانشاه را در گرو انجام پروژه‌ها دانست و افزود: کرمانشاه نسبت به استان‌های دیگر نیازمند کمک مضاعف است که امیدواریم بتوانیم با همکاری و تلاش همه دستگاه‌ها مشکلات استان را مرتفع نماییم.
صحرایی ایجاد راه میانبر برای پرداخت طلب‌های شهرداری از طریق کشوری را راهی درست و منطقی در راستای پیشبرد اهداف عنوان کرد و گفت: اگر طلب‌های شهرداری کرمانشاه از دولت بدون اینکه به حساب شهرداری واریز شود به بدهکاران پرداخت گردد این راه میانبر، روند کار را تسریع خواهد کرد.
استاندار کرمانشاه در گوشه دیگری از سخنانش نبود شهربازی درکرمانشاه را آسیب حیثیتی دانست و افزود: کرمانشاه نیازمند کار مجاهدانه و عالمانه است و در این راستا نباید از هیچ کمکی دریغ نماییم.
گفتنی است؛ در این نشست معاون سیاسی استاندار، فرماندار، شهردار کرمانشاه، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، اعضای شورای شهر کرمانشاه و پیمانکار پروژه حضور داشتند.
خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۰۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان