//
کدخبر: ۴۰۱۵۰۱ //
فرماندار روانسر:

روانسر مهد نخبه پروری است/ تشکیل اتاق فکر برای استفاده از ظرفیت نخبگان

فرماندار روانسر گفت:روانسر مهد نخبه پروری است و برای استفاده از ظرفیت نخبگان اتاق فکری در این شهرستان تشکیل شده است.

روانسر مهد نخبه پروری است/ تشکیل اتاق فکر برای استفاده از ظرفیت نخبگان
به گزارش فرتاک نیوز،

IMG_20230518_135538استاندار کرمانشاه در هفتمین سفر شهرستانی خود امروز (۲۸ اردیبهشت ماه) با جمعی از نخبگان شهرستان روانسر دیدار کرد.

سعدی مصطفی‌زاده در ابتدای این نشست اظهار کرد: آنچه که نخبگان را نخبه می‌کند صرفا استعدادهای ذهنی نیست و احساس مسئولیت نخبگان و مسئولین است که همواره مورد تاکید و توصیه مقام‌معظم رهبری نیز بوده است.

فرماندار روانسر افزود:در شهرستان روانسر همواره همدلی و همراهی با نخبگان را تمرین کرده‌ایم و با انسجام مدیریتی که در این شهرستان شکل گرفته است و خوشبختانه مشکلات از سد راه برداشته شده است.

وی تصریح کرد:روانسر مهد نخبه پروری است و در تمامی شرایط اتاق فکر ما بهره‌مند از نظرات نخبگان بوده است و تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها در روانسر شکل گرفته است.

در ادامه این نشست نخبگان وفعالان   عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، رسانه، کشاورزی به ارائه پیشنهادات و انتقادات خود در راستای حل مشکلات منطقه اورامانات و شهرستان روانسر پرداختند

موضوعات مطرح شده در این نشست استفاده از ظرفیت گروههای جهادی و بکارگیری آنان در عرصه‌های مختلف مدیریتی، ساخت مدرسه نمونه دولتی در مقطع متوسطه دوم برای دختران و پسران روانسری، پیگیری مشکل دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در روستاهای روانسر و استفاده از ظرفیت بنیادهای خیریه، احداث کتابخانه و توجه به وضعیت فاضلاب بخش شاهو،‌کمک و پرداخت تسهیلات به کشاورزان زعفران کار در زمینه خرید پیاز زعفران و اجاره زمین، راه‌اندازی نمایشگاه‌ها و استفاده از ظرفیت حضور کشاورزان زعفران‌کار در راستای ارتباط با سرمایه‌گذاران، تعیین تکلیف زمین‌های مورد مناقشه امور اراضی و منابع طبیعی وتوجه به حوزه کشاورزی مطرح شد.

 توجه به بحث گردشگری نیز از موضوعات مهم این نشست بود و نخبگان و فعالان این حوزه خواستار دو بانده شدن جاده روانسر به کرمانشاه، ایجاد اقامتگاه‌های مسکونی برای گردشگران،رفع مشکلات ترافیکی درون شهری و جذب سرمایه‌گذار در راستای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان روانسر شدند.

.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۵۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان