//
کدخبر: ۳۵۴۶۸۹ //
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

‍ افزایش ۱۶ درصدی تردد مسافر از پایانه مسافربری شهید کاویانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه امسال شاهد افزایش تردد مسافر در پایانه‌های مسافری شهید کاویانی استان کرمانشاه هستیم.

‍ 

افزایش ۱۶ درصدی تردد مسافر از پایانه مسافربری شهید کاویانی
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی گفت: طی ۲ ماهه سالجاری ۲۲۷‌هزار مسافر از پایانه مسافربری شهید کاویانی به اقصی نقاط کشور سفر کرده اند که نسبت به سال گذشته با تردد ۱۹۶ هزار مسافر شاهد افزایش ۱۶ درصدی هستیم.

وی از افزایش ۳۸ درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان اتوبوسی خبر داد و گفت: ۶۰ هزار نفر از مسافرین جابجا شده تو ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری با اتوبوس سفر خود را انجام داده اند که نسبت به سال گذشته با ۴۳هزار مسافر شاهد افزایش ۳۸ درصدی هستیم.

کرمی افزود: سهم جابجایی مسافر توسط مینی بوس ۱۰۵ هزار و ۳۵۶ نفر است که نسبت به سال گذشته با تردد ۹۲ هزار مسافر رشدی ۱۳ درصدی داشته و نشان دهند استقبال مسافرین از مینی بوس برای انجام سفرهای درون استانی است.

وی عنوان کرد: طی ۲ماهه سالجاری ۶۱ هزار مسافر برای انجام سفرهای خود از ناوگان سواری کرایه استفاده کرده اند که نسبت سال گذشته در همین بازده زمانی افزایش ۲ درصدی داشته است.

کرمی گفت: تعداد ناوگان سواری استان کرمانشاه ۹۴۸ خودرو با میانگین سنی ۱۲ سال، تعداد ناوگان مینی بوسی ۸۵۵ خودرو با میانگین سنی ۳۰.۶۶ سال و تعداد ناوگان اتوبوسی ۱۸۳ با میانگین ۱۰.۶۱ سال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: فعالیت غیر مجاز سایت ها و اپلیکیشن های اینترنتی، تاکسی های اینترنتی درون شهری در بخش حمل و نقل بین شهری موجب بروز مشکلاتی برای هوطنان شده است که توصیه می‌گردد، به دلیل امنیت بالا و وجود نظارت مستمر برای جلوگیری از هرگونه مشکل از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده نمایند.

کرمی در پایان افزود: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان، نحوه فروش بلیط و... را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۶۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان