//
کدخبر: ۳۴۵۳۳۳ //

جابجایی ۲۵ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای ایلام از جابجایی ۲۵ هزار و ۴۹ نفر مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد

 جابجایی  ۲۵ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام

به گزارش فرتاک نیوز؛نورالله دلخواه افزود: این میزان مسافر در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا هفتم فروردین ۱۴۰۱ توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جابجا شده است.

به گفته وی، این میزان جابجایی مسافر در بازه زمانی یاد شده، ۳۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به فعالیت ۷۴ شرکت حمل و نقل عمومی یادآور شد: این تعداد مسافر در قالب چهار هزار و ۲۲۲ سفر جابجا شده اند.

دلخواه یادآور شد: ایام نوروز قیمت ناوگان عمومی مسافری افزایشی ندارد و چنانچه شرکت یا ناوگانی اقدام به اخذ کرایه اضافی نماید، با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی از مردم و مسافران خواست: هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام نظارت ویژه بر عملکرد شرکت ها و ناوگان های حمل و نقل عمومی مسافری را یادآور شد و گفت: مجتمع‌های رفاهی و راهدارخانه‌ها تمامی تجهیزات ،تأسیسات و امکانات کنار جاده‌ای آماده خدمات به شهروندان هستند.

۳۴ اکیپ راهداری ایلام به مسافران نوروز ۱۴۰۱ خدمات می دهند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از حضور ۳۴ اکیپ عملیاتی در راستای آماده سازی محورهای مواصلاتی این استان برای عبور ایمن و ارائه خدمات به زائران و گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: هزار و ۲۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی، در این ایام خدمات رسانی به مسافران نوروزی دارند.

دلخواه با اشاره به افزایش تردد خودروها در برخی محورهای استان چون محور ایلام - صالح آباد گفت: اولویت اصلی راهداری، ایمنی و کاهش سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی طی این ایام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: نظارت بر شرکت‌ها و موسسات حمل‌ و نقل، بررسی و ارائه تاییدیه سلامت فنی وسایل نقلیه مسافربری قبل از اعزام به سفر از اقدامات دیگر راهداری استان برای سفرهای نوروزی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۳۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان