//
کدخبر: ۳۴۳۸۵۸ //

اجرای طرح سراسری پویش همراهان سفر ایمن در استان ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: پویش همراهان سفر ایمن همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ در استان برگزار خواهد شد.

اجرای طرح سراسری پویش همراهان سفر ایمن در استان ایلام

به گزارش فرتاک نیوز ؛نورالله دلخواه اظهار داشت: از مهمترین اهداف این پویش، کمک به ارتقای ایمنی ترددکنندگان وسایل نقلیه شخصی و حمل و نقل عمومی، ترغیب رانندگان به توقف و استراحت بعد از رانندگی طولانی برای رفع خستگی، افزایش دانش عمومی رانندگی و استفاده از تمامی ظرفیت های این سازمان برای ارتقای فرهنگ ایمنی است.

وی افزود: در ایام نوروز ایستگاه فرهنگی نوروزی با هدف خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات استقرار شده و اقلام فرهنگی و اطلاع رسانی توزیع خواهد شد.

وی گفت: 12 مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی فعال در محورهای مواصلاتی سطح استان آماده خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای هستند تا خدمات لازم را در تمام ساعات شبانه روز به مسافرین نوروزی ارائه نمایند.

دلخواه با بیان اینکه برای ارتقا سطح خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای نظارت ویژه‌ای بر عملکرد مجتمع‌ها انجام می‌شود، افزود: در این بازدیدها وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه، نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام ادامه داد: امیدواریم سال بدون تصادفات و جراحات داشته باشیم و مردم حتما اطلاعات مسیر خودشان را از سامانه ۱۴۱ دریافت کنند و با آمادگی کامل و اطمینان از آماده بودن وسیله نقلیه خودشان و همراه داشتن تجهیزات ایمنی اقدام به سفر کنند.

وی خاطرنشان کرد: 74 شرکت حمل و نقل مسافر، 1200 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی، 34 گشت راهداری فعال در محورهای مواصلاتی و پایانه های مسافری در ایام نوروز امادگی کامل برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی دارند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از هموطنان دعوت کرد در اجرای پویش همراهان سفر ایمن همکاری نمایند و با رعایت قوانین بر این هدف عالی جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان