//
کدخبر: ۲۷۳۹۲۶ //
مدیر کل راهدارب و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

کاهش ۳۵ درصدی سفرهای کرمانشاه در زمان ‍ کرونا

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، کرونا سفرهای بین شهری را در کرمانشاه طی چهار ماهه امسال ۳۵ درصد و تعداد مسافرین را ۴۶ درصد کاهش داد.

مهندس فریبرز کرمی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در چهار ماهه امسال۸۶ هزار و ۹۴۱سفر برون شهری از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه انجام شده، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۳۵هزار و ۵۲۵سفر داشتیم، کاهش ۳۵درصدی داشته است.

وی از کاهش ۴۶درصدی جابجایی مسافرین در این سفرها هم خبر داد و افزود: در چهار ماهه امسال ۶۸۶هزار و ۴۳۷مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند که این تعداد در چهار ماهه اول سال گذشته بیش از یک میلیون و ۲۹۲ هزار نفر بود.

به گزارش فرتاک نیوز؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیشترین میزان کاهش را نیز مربوط به ناوگان مینی‌بوس با کاهش ۵۲ درصدی تعداد سفر اعلام کرد و یاداور شد: در این مدت سفرهای اتوبوسی ۴۰ درصد و سفرهای سواری نیز ۲۶ درصد کاهش داشته است.

کرمی خاطرنشان کرد: از بیش از ۸۶ هزار سفری که امسال داشتیم، یازده هزار و ۲۲۲ مورد با اتوبوس، ۱۸ هزار و ۶۳۲ مورد با مینی‌بوس و ۶۷ هزار و ۸۷ مورد با سواری بوده است.

وی دلیل کاهش تعداد سفرها با ناوگان حمل و نقل عمومی ببرون شهری را شرایط بیماری کرونا دانست که هم سفرها را کاهش داده و هم باعث شده مردم در صورت اجبار به سفر بیشتر از خودروهای شخصی استفاده کنند.

به گفته این مسئول، در حال حاضر سفرهای برون شهری به تمام مقاصد سراسر کشور برقرار است و اگر مسافر باشد این سفرها انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری هم یاد کرد و ادامه داد: تمام مسافرین ملزم به استفاده از ماسک در خودروهای حمل و نقل عمومی هستند ودر اتوبوس‌ها  هم ماسک و مواد ضدعفونی در اختیار مردم قرار می گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۹۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان