//
کدخبر: ۲۳۸۲۰۰ //
‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد؛

جابجایی بیش از ۲.۸ میلیون مسافر در جاده‌های کرمانشاه/ مینی‌بوس‌ها بیشترین سهم را دارند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در 9 ماهه امسال بیش از دو میلیون و 870 هزار نفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان جابجا شدند.


جابجایی بیش از 2.8 میلیون مسافر در جاده‌های کرمانشاه/ مینی‌بوس‌ها بیشترین سهم را دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهندس فریبرز کرمی، با بیان اینکه در 9 ماهه امسال ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان بیش از 271 هزار سفر انجام داد، تعداد مسافرین جابجا شده از طریق این سفرها را بیش از دو میلیون و 870 هزار نفر اعلام کرد.

وی ادامه داد: از این تعداد بیش از 38 هزار سفر مربوط به اتوبوس‌ها، 57 هزار سفر مربوط به مینی‌بوس‌ها و بیش از 176 هزار سفر نیز مربوط به ناوگان سواری بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیشترین سهم مسافران جابجا شده با بیش از یک میلیون و 387 هزار نفر را نیز مربوط به مینی‌بوس‌ها دانست و اضافه کرد: سهم اتوبوس‌ها از مسافران جابجا شده بیش از 789 هزار نفر و سهم سواری های کرایه بیش از 693 هزار نفر بوده است.

کرمی خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از 30 هزار سفر رفت و برگشت دربستی نیز توسط ناوگان بین شهری استان انجام شده که مینی‌بوس‌ها با بیش از 25 هزار سفر بیشترین سهم را داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به وضعیت ناوگان حمل و نقل برون شهری استان کرمانشاه داشت و افزود: 65 شرکت و موسسه فعال در زمینه مسافربری و 20 پایانه مسافری عمومی و خصوصی در سطح استان داریم.

کرمی از فعالیت حدود 3200 راننده در حوزه حمل و نقل مسافری در استان کرمانشاه هم خبر داد و اضافه کرد: حدود 200 دستگاه اتوبوس، 851 دستگاه مینی‌بوس و 818 دستگاه خودرو سواری کرایه، جابجایی مسافران را در استان بر عهده دارند.

به گفته این مسئول، هم اکنون میانگین سن ناوگان اتوبوسی استان هشت سال، ناوگان مینی‌بوس 28.5 سال و ناوگان سواری کرایه 10.5 سال است.

photo_2020-01-18_20-12-51

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۲۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان