//
کدخبر: ۲۰۲۳۴۱ //

آمادگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه برای سفرهای تابستانی

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تمامی شرایط برای انجام سفرهای تابستانی در استان فراهم شده است.

آمادگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه برای سفرهای تابستانی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، فریبرز کرمی اظهار داشت: با بسیاری از تشکل‌های صنفی، شرکت‌های حمل و نقل، پایانه‌های شهرداری و...، برای ارائه خدمات‌دهی مطلوب برای سفرهای تابستانی امسال هماهنگی‌های لازم بعمل آمده است.

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: جلسه‌ای با هدف بکارگیری حداکثر توان ناوگان عمومی حمل و نقل به منظور ارائه خدمات به مسافران و فراهم کردن شرایط پیش فروش حداکثری بلیت، به‌خصوص به‌صورت غیرحضوری از طریق سایت‌های اینترنتی، نرم‌افزارهای موبایلی، تلفنی و... باحضور صنفی بخش مسافر و شرکت‌های مسؤول شبکه و نمایندگی‌های آن‌ها برگزار و هماهنگی لازم در این خصوص صورت گرفته است.

وی ضمن بیان اینکه پایانه‌های شهرداری نقش مهمی در ارتقای کیفی سفرهای تابستانی دارند، خاطرنشان کرد: جلساتی با هدف ارتقای و آماده‌سازی فضاهای خدماتی پایانه‌ها با سازمان پایانه‌های شهرداری استان برگزار و مقرر شد نظارت بیشتری در خصوص نظافت و بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در محل پایانه‌های صورت گیرد.

کرمی همچنین به برگزاری جلساتی در راستایی تامین آرامش، آسایش و رفاه مسافران با حضور مالکان مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و سایر دستگاهای خدمات بین راهی، ستاد اجرایی خدمات سفر و سایر ارگان‌های مسؤول در سفرهای بین شهری در استان همچون پلیس، سازمان امداد و نجات، جمعیت هلال احمر، اورژانس و... برای همکاری موثر و فرابخش اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: از توان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در نظارت‌های بین راهی ناوگان عمومی سفر استفاده خواهد شد و نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و رانندگان با دقت بیشتری خواهد گرفت ضمن اینکه کمیسیون‌های فوق‌العاده برای رسیدگی به شکایت مسافران و تخلفات صورت گرفته اجرا شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۳۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان