//
کدخبر: ۱۷۶۸۲۶ //

مدیرکل راهداری هرمزگان: ثبت بیش از ۷ میلیون تردد نوروزی در هرمزگان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از ثبت بیش از هفت میلیون تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در محورهای استان هرمزگان در ایام نوروز سال‌جاری خبر داد.

مدیرکل راهداری هرمزگان: ثبت بیش از ۷ میلیون تردد نوروزی در هرمزگان
به گزارش فرتاک نیوز،

داریوش باقرجوان، اظهار داشت: از ابتدای نوروز سال‌جاری تا پایان روز نهم فروردین، ۷ میلیون و ۳۵۳هزار مورد تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در محورهای استان هرمزگان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه  سال قبل کاهش حدود دو درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: در نهم فروردین ماه بیش از ۶۰۸هزار تردد در محورهای مواصلاتی به ثبت رسید که  ۱۲ درصد از آن مربوط به تردد وسایل نقلیه سنگین بوده و نسبت به مدت مشابه شاهد افزایش ۴ درصدی آن بوده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان با اشاره به آمار تردد در نهمین روز تعطیلات نوروزی، تصریح کرد: میانگین سرعت در ترددها طی این روز  ۸۷ کیلومتر بر ساعت گزارش شده که نسبت به سال قبل افزایش ندارد.

باقرجوان بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته محور بندرشهید رجایی _ بندرعباس با تردد بیش از  ۲۳هزار وسایط نقلیه پرترددترین محور در استان هرمزگان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان ادامه داد: تعداد ورودی وسایل نقلیه به هرمزگان حدود 40هزار و 750 تردد طی ۲۴ ساعت گذشته بوده و نسبت به مدت مشابه ۲۲ درصد افزایش داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۸۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان