//
کدخبر: ۱۷۲۰۷۳ //

استاندار زنجان: هماهنگی بین دستگاهی در ستاد خدمات سفر زنجان افزایش یابد

استاندار زنجان با اشاره به اینکه هماهنگی بین دستگاه‌های امدادی و خدما‌ت‌رسان در ایام نوروز بسیار حائز اهمیت است، گفت: دستگاه‌ها تلاش کنند با برگزاری مانور و جلسات مختلف هماهنگی خود را پیش از آغاز تعطیلات نوروزی افزایش دهند.

استاندار زنجان: هماهنگی بین دستگاهی در ستاد خدمات سفر زنجان افزایش یابد
به گزارش فرتاک نیوز،

فتح‌الله حقیقی سه‌شنبه شب در جلسه ستاد خدمات سفر استان زنجان با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفندماه کمیته‌های این ستاد باید فعالیت‌های خود را به صورت جدی آغاز کرده و ارزیابی از عملکرد بخش‌های مختلف داشته باشند، اظهار کرد: در این میان نظارت بر اصناف بسیار حائز اهمیت است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دستگاه‌های مختلف باید نسبت به کشیک‌بندی نوروزی خود اقدام کنند، افزود: استانداری زنجان نیز کشیک‌های نوروزی خود را پیش‌بینی کرده است تا در این ایام فعالیت‌ها متوقف نشود.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی بین دستگاه‌های امدادی و خدما‌ت‌رسان در ایام نوروز بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: دستگاه‌ها تلاش کنند با برگزاری مانور و جلسات مختلف هماهنگی خود را پیش از آغاز تعطیلات نوروزی افزایش دهند.

حقیقی خواستار اطلاع‌رسانی از اقدامات ستاد خدمات سفر در ایام نوروز شد و گفت: مدیران نسبت به ارائه گزارش در مورد آنچه در این ستاد انجام داده‌اند، اقدام کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید رسانه‌ها در مورد چهارشنبه سوری و اقدامات پیشگیرانه در زمینه کاهش آسیب‌های این روز اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشند، گفت: امید است امسال چهارشنبه سوری با کم‌ترین آسیب را در استان زنجان تجربه کنیم.

وی با قدردانی از برنامه‌ریزی برای جلوگیری از حفاری‌ها در سطح شهر در ایام نوروز تاکید کرد: شهرداری نسبت به پر کردن حفاری‌هایی و آسفالت‌ریزی در مناطقی که پیش از این ایام حفاری شده مبادرت کند.

حقیقی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی به مسافران باید به بهترین نحو ممکن انجام شود گفت: باید بر اماکن بین راهی و همچنین عرضه کالاهای اساسی در ایام پیش از نوروز و ایام تعطیلات نوروز نظارت‌های لازم صورت گیرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه شهر زنجان باید برای استقبال از مسافران آماده‌سازی شود، گفت: باید منظر شهر و استان زنجان زیبا شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۰۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان