//
کدخبر: ۱۶۹۷۴۰ //

نوروز ۹۸ گردشگران بیشتری نسبت به سال گذشته وارد گیلان می‌شوند

معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان گفت: پیش بینی می‌شود استان گیلان در ایام نوروز ۹۸ میزبان تعداد بیشتری از مسافران و گردشگران نسبت به نوروز سال ۹۷ باشد.

نوروز ۹۸ گردشگران بیشتری نسبت به سال گذشته وارد گیلان می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

 حمیدرضا آذرپور عصر امروز در جلسه خدمات سفر شهرستان رشت اظهار داشت اظهار داشت: پیش بینی می‌شود استان گیلان در ایام نوروز 98 به دلیل برخی مسائل نظیر مشکلات ارز، میزبان تعداد بیشتری از مسافران و گردشگران نسبت به نوروز سال 97 باشد.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه تبلیغات و اطلاع‌رسانی مهم‌ترین دغدغه ما است گفت: نصب علائم و بنرها با توجه به افزایش قیمت کاغذ و کالاهای مختلف باید به صورت کارشناسی‌شده انجام شود و غیر اصولی نباشد و همه مطالب هماهنگ شده و دارای آرم ستاد باشد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: سازمان صنعت و معدن، عملکرد واحد‌های صنفی را در نظر گرفته و موضوع نظارت بر قیمت کالا‌ها را به شکل جدی دنبال کند و همچنین تعزیرات حکومتی نیز بازرسی و نظارت‌های مستمر را انجام دهد.

محمدعلی ویشکایی با اشاره به برخی خدمات‌رسانی‌ها در ایام نوروز 98 خاطرنشان کرد: ایجاد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای، نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌های خودپرداز و برطرف ساختن نواقص آن‌ها، نظارت مستمر بر جایگاه‌های عرضه سوخت نیز از خدمات‌رسانی‌های مهم هستند.

وی اظهار داشت: آماده‌سازی مساجد توسط اداره اوقاف و خیریه، معرفی و آماده‌سازی اماکن متبرکه و مذهبی به مسافران، برنامه‌ریزی جهت اقامه نماز‌های یومیه در مساجد، ترمیم آسفالت جاده‌ای و اسامی تعداد مدارسی که قرار است در راستای اسکان مسافران همکاری کنند نیز ارائه شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری رشت با بیان اینکه استقرار اکیپ‌های کشیک راهداری در سطح جاده‌ها و تردد آن‌ها نیز موجب ایجاد آرامش خاطر برای مهمانان و مسافران نوروزی می‌شود خاطرنشان کرد: حفظ محیط زیست و سیمای شهر نیز از خواسته‌های مردم و شهروندان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۷۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان