//
کدخبر: ۱۵۹۵۳۹ //

فرماندار گناوه:پروژه ناقص افتتاح نمی‌کنیم

فرماندار گناوه گفت: علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها در شهرها و روستاهای شهرستان، زنده نگه داشتن انقلاب و تفسیر آن برای جوانان باید در دستور کار قرار گیرد.


فرماندار گناوه:پروژه ناقص افتتاح نمی‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

سید علی پاکنژاد بعد از ظهر جمعه در نشست بررسی پروژه های قابل افتتاح و آماده کلنگ زنی دهه فجر  در فرمانداری گناوه اظهار داشت: برنامه ها و مراسم های ویژه دهه مبارک فجر تا ۱۸ بهمن ادامه یابد و بعد از آن مراسم با توجه به شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) رنگ و بوی فاطمیه بخود  گرفته و حضور پرشور در ایام فاطمیه داشته باشیم.

وی افزود: علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها در شهرها و روستاهای شهرستان، زنده نگه داشتن انقلاب و تفسیر آن برای جوانان باید  در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار گناوه گفت: برنامه های جشن انقلاب و دهه فجر  را باید با  کمک خود مردم برگزار کنیم  تا باعث شور و نشاط مضاعف شود.

وی تصریح کرد: توجه به صنایع دستی و گردشگری را در اولویت برنامه‌های روستایی ایام دهه فجر  قرار داده و با توجه به حجم زیاد مسافران در ایام پایانی سال و نوروز در شهرستان آنها را بسمت روستاها هدایت  و ساز و کار و زمینه های بومی گردی را در این مناطق فراهم کنیم.

پاکنژاد گفت: سعی ما بر این است که یک کیلومتر جاده ساحلی روستای مال خلیفه در ایام دهه فجر راه اندازی شود و امیدواریم در این مسیر با همکاری بنیاد مسکن و دهیاری روستا بتوانیم  پارک گردشگری و کاشت  نهال را هم انجام دهیم.

وی اضافه کرد: اعطای تسهیلات اشتغالزایی شهری و روستایی با دقت بیشتر و حساب شده صورت گیرد و این تسهیلات در زمینه های مربوطه هزینه شوند و در دهه فجر امسال هم منتظر افتتاح برنامه‌ها و پروژه‌های اشتغالزایی هستیم.

فرماندار گناوه گفت: در زمینه پروژه‌های راه روستایی اقدام لازم و سریع  صورت گیرد چرا که بارندگی های اخیر باعث تخریب شانه‌های این جاده ها شده است.

پاکنژاد تاکید کرد: شرط کلنگ زنی پروژه ها آماده بودن و حضور پیمانکار در محل کلنگ زنی است در غیر اینصورت پروژه‌ای افتتاح نخواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۵۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان