//
کدخبر: ۲۵۲۲۳۱ //

‍ کمتر از ۲۰ درصد ناوگان مسافربری بین شهری کرمانشاه فعال است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: هم اکنون کمتر از ۲۰ درصد ناوگان مسافربری بین شهری استان فعال است و این موضوع نشان از توجه جدی مردم در کاهش مسافرت دارد.

‍ کمتر از ۲۰ درصد ناوگان مسافربری بین شهری کرمانشاه فعال است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس فریبرز کرمی بیان داشت: تا قبل از شیوع بیماری کرونا ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه روزانه در قالب ۲۰۰ سرویس خدمت رسانی می کرد اما هم اکنون با تمهیدات انجام شده و رعایت خود مردم تعداد سرویس های بین شهری به حدود ۴۰ سرویس رسیده است.

وی از ابلاغ ممنوعیت سرویس دهی به مناطق پرخطر کشور خبر داد و افزود: با همکاری بخش خصوصی تمام خودروها قبل و بعد از سفر شستشو و ضدعفونی می شوند ضمن اینکه اقلامی برای شستشوی دست های رانندگان و مسافران در داخل اتوبوس ها قرار داده شده است.

به گفته کرمی در همین راستا پذیرایی از مسافران حذف شده است و در پایان هر سفر تمام آشغال های داخل اتوبوس ها به صورت ایمن جمع آوری و در زیرخاک دفن می شوند؛ ضمن اینکه با همکاری هلال احمر وضعیت سلامت مسافران در داخل پایانه ها کنترل می شوند.

وی کاهش سرویس دهی ناوگان مسافربری را براساس سهمیه بندی اعلام کرد و گفت: با اینکه شاغلان این بخش از نظر مالی متضرر می شوند اما در این خصوص به صورت داوطلبانه به منظور کنترل بیماری کرونا همکاری داشته اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۲۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان