//
کدخبر: ۲۴۴۷۴۶ //
‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مطرح کرد:

استقرار ۱۲ گشت دروازه‌ای در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از استقرار ۱۲ گشت دروازه‌ای در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

استقرار ۱۲ گشت دروازه‌ای در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهندس فریبرز کرمی، درباره اقدامات انجام شده در زمینه کنترل مضاعف ایمنی رانندگان و ناوگان اتوبوسی اظهار داشت: نیروهای راهداری در پاسگاه‌های پلیس راه کرمانشاه - همدان و کرمانشاه- سنندج به منظور کنترل ناوگان مسافران عبوری به صورت ۱۷ ساعته مستقر می‌شوند.

وی افزود: همچنین نظارت بر ناوگان اعزامی در گیت خروجی پایانه شهید کاویانی به عنوان پایانه اصلی استان با همکاری قرارگاه پلیس راه جهت کنترل بیشتر تجهیزات و موارد ایمنی ناوگان خروجی انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از برگزاری کلاس‌های آموزشی با حضور مدیران فنی و مدیران شرکت‌ها خبر داد و گفت: اکیپ های نظارتی نیروهای حمل و نقل به منظور کنترل بیشتر ناوگان اعزامی قبل و حین سفر تشکیل شده است.

این مسئول با اشاره به انجام گشت‌های نظارتی در محورهای مواصلاتی استان به صورت شبانه‌روزی ادامه داد: همچنین نظارت مستمر و مانیتورینگ ناوگان در حال سفر در دو شیفت انجام می‌شود.

کرمی گفت: ۱۲ گشت دروازه‌ای در طول محورهای مواصلاتی استان با همکاری تشکل‌های صنفی برای استقرار نظم و امنیت در ساعات خلأ حضور پلیس مستقر است.

وی از تقسیم تقصیر عدم رعایت قوانین و دستورالعمل‌های حمل و نقل بین رانندگان، مالکین و شرکت‌ها و لحاظ موارد تنبیهی مختلف برای آنها خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان داشت: نظارت بر مراکز مکانیزه حوزه استان و تشدید نظارت بر فعالیت مراکز طب کار استان انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به ارسال پیام‌های هشدار برای جامعه هدف حمل و نقلی جهت تاکید بر رعایت قوانین و مقررات و ابلاغ دستورالعمل‌ها گفت: همچنین مانیتورینگ ناوگان اعزامی و رانندگان توسط شرکت‌های پوشش دهنده کنترل می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه جلسات توجیهی درباره نحوه کنترل و بازرسی تشکیل می‌شود، افزود: اخذ شماره تماس مسافرین هنگام تهیه بلیط و ارسال مشخصات راننده و شماره صورت وضعیت برای کنترل در طول مسیر نیز انجام  می شود

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۴۷۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان