//
کدخبر: ۳۵۱۷۷۴ //
مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه:

اجلاس شهدای حقوق‌دان غرب کشور به میزبانی کرمانشاه خردادماه برگزار می‌شود

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه از برگزاری اجلاسیه شهدای حقوق‌دان غرب کشور به میزبانی کرمانشاه با حضور دادستان کل کشور خبر داد.


اجلاس شهدای حقوق‌دان غرب کشور به میزبانی کرمانشاه خردادماه برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه اعلام کرد : اجلاسیه شهدای حقوق‌دان غرب کشور به میزبانی استان کرمانشاه در خرداد ماه سال جاری برگزار می گردد.

رسول بهرامی‌پور با بیان اینکه از سال گذشته آمار و اطلاعات شهدای حقوق‌دان استان‌های غرب کشور جمع‌آوری گردیده و زندگی‌نامه آنان تهیه و تدوین شده است، اظهار داشت: شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور در سال 1400 قاضی و حقوق‌دان بسیجی شهید سلیم قنبری بودند که با توجه به اقدامات خوب استان کرمانشاه در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حقوق‌دان، لذا میزبانی این اجلاسیه در سال 1401 به استان کرمانشاه سپرده شد که به فضل‌الهی این مراسم با حضور مسئولان عالی قضایی کشور، مسئولان استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، حقوق‌دانان بسیجی و خانواده معظم شهدای حقوق‌دان غرب کشور در خرداد‌ماه با سخنرانی دادستان کل کشور برگزار خواهد شد.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در این راستا  اظهار داشت:رونمایی از کتاب شهدای حقوق‌دان استان کرمانشاه،سالنامه شهدای حقوق‌دان غرب کشور، آلبوم زندگی‌نامه شهدای حقوق‌دان و پوستر اجلاسیه و همچنین تجلیل از خانواده معظم شهدای حقوق‌دان غرب کشور و فضا‌سازی فرهنگی سطح شهر از اهم برنامه‌های این اجلاسیه خواهد بود.

بهرامی‌پور در پایان از همه رسانه‌ها، صدا وسیما ، خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا در جهت انعکاس این عملیات بزرگ فرهنگی و معرفی شهدای حقوق دان به جامعه که در راستای جهاد تبیین است ، نقش آفرینی مؤثری داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۷۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان