//
کدخبر: ۳۴۴۱۶۵ //

"کرمانشاه" آماده استقبال از نوروز

به گفته فرماندار کرمانشاه، شهرستان مهیای استقبال از نوروز می‌شود.

"کرمانشاه" آماده استقبال از نوروز
به گزارش فرتاک نیوز،

فضل الله رنجبر در گفت و گویی، با اشاره به آماده شدن شهرستان کرمانشاه برای نوروز، اظهار کرد: اگرچه به دلیل شیوع بیماری کرونا از میهمانان نوروزی برای سفر به کرمانشاه در نوروز پیش رو دعوت نمی‌کنیم، اما مهیای استقبال از نوروز می‌شویم.

وی با اشاره به فعال شدن ستاد خدمات سفر شهرستان، گفت: این ستاد در قالب شش کمیته کاری شروع به کار کرده و اکیپ‌های راهنمای مسافر را در مبادی ورودی و خروجی شهر کرمانشاه شامل میدان امام حسین(ع)، تقاطع شهید سلیمانی و میدان آزادگان مستقر خواهد کرد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه بحث تامین امنیت شهر و مسافرین نوروزی در دستورکار پلیس شهرستان قرار گرفته، افزود: هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و مهمانپذیرهای شهرستان هم آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی شده‌اند و تلاش می شود تا حتی المقدور مگر در شرایط اضطراری از فضای مدارس برای اسکان میهمانان نوروزی استفاده نشود.

وی با بیان اینکه شهرداری کرمانشاه کار زیباسازی شهر در آستانه نوروز را آغاز کرده، گفت: تلاش خواهد شد تا با لکه‌گیری خیابان‌ها و رنگ آمیزی جداول و ... چهره شهر در آستانه نوروز زیبا شود.

 

 

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌ای برای روشنایی معابر شهر کرمانشاه در آستانه نوروز، گفت: قرار شده اکیپ‌هایی برای رفع نقایص روشنایی معابر به نقاط مختلف شهر اعزام شوند.

وی اضافه کرد: همچنین در قالب مصوبه‌ای که به بانک‌ها ابلاغ شده از آنها خواسته شده تا به طور مرتب نسبت به شارژ دستگاه های خودپرداز در ایام نورز اقدام کرده و اجازه ندهند در نوروز بی‌پول بمانند.

رنجبر سپس با اشاره به برگزاری آیین جهانی نوروز در کرمانشاه از سوی شهرداری، گفت: این آیین 25 اسفند ماه با حضور میهمانان داخلی و خارجی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در طاق بستان برگزار خواهد شد.

 وی ادامه داد: نوروز پیش رو دو نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در محل طاق بستان برپا خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۱۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان