//
کدخبر: ۳۴۲۶۰۷ //

۱۰ سال است آژیر ترافیک در کرمانشاه به صدا درآمده است

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: از حدود ۱۰ سال پیش آژیر ترافیک در کرمانشاه به صدا درآمده است.

10 سال است آژیر ترافیک در کرمانشاه به صدا درآمده است
به گزارش فرتاک نیوز،

منوچهر فخری در نخستین نشست شورای حمل و نقل و ترافیک شهر کرمانشاه با بیان اینکه تقریبا از ۱۰ سال پیش صدای آژیر ترافیک در شهر کرمانشاه به صدا درآمده است، گفت: در سال‌های گذشته تلاش های خوبی در حوزه ترافیک و رفع مشکلات در کلانشهر کرمانشاه انجام گرفته و تا حدودی این اقدامات موثر بوده؛ اما حل مشکلات ترافیکی در کلانشهر کرمانشاه تلاش بیشتری را می طلبد.

وی با اشاره به تشکیل شورای حمل و نقل و ترافیک شهر کرمانشاه، افزود: تشکیل این شورا و تعامل شهرداری و پلیس راهور به حل مشکلات ترافیکی شهر کرمانشاه کمک خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم مدیریت ترافیک شهر کرمانشاه به دست شهرداری سپرده خواهد شد

وی همچنین از همکاری و همراهی مجموعه استانداری برای حل مشکلات ترافیکی کلانشهر کرمانشاه خبر داد.

پوریا محمدیان یزدی مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک وزارت کشور و دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور هم در این نشست اظهار داشت: این شورا با سه عضو از شهرداری، یک عضو از وزارت کشور، یک عضو از استانداری و یک عضو از پلیس راهور تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ریاست این شورا بر عهده شهردار است، خاطرنشان کرد: شهردار فرمانده ترافیکی کلانشهر است.

وی با اشاره به اینکه  کرمانشاه آمادگی خوبی برای استفاده از ظرفیت‌های بی.آر.تی و ... دارد، گفت: زمینه کار و تحول در حوزه ترافیکی کرمانشاه آماده است و امیدواریم این تحول در کرمانشاه محقق شود.

شهردار کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه تشکیل شورای حمل و نقل و ترافیک کلانشهر کرمانشاه تدبیری برای حل مشکلات ترافیکی است، گفت: راه حل مشکلات ترافیکی در کرمانشاه تعامل شهرداری و راهور است.

نادر نوروزی با بیان اینکه امیدواریم تشکیل این شورا نتایج خوبی برای شهروندان کرمانشاهی به دنبال داشته باشد، افزود: در واقع فعالیت این شورا باید منتج به تعامل بین راهور، شهرداری و استانداری شود.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: شهرداری آمادگی این را دارد که تمام تلاش و توان خود را برای اصلاح مشکلات ترافیکی بکار گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۶۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان