//
کدخبر: ۳۴۲۵۱۳ //

رییس پلیس راهور کرمانشاه: صبح‌ها خرید بروید!

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ترافیک معابر شهری در روزهای پایانی سال، گفت: برآورد می شود روزهای پایانی سال این ترافیک به بیش از پنج برابر روزهای عادی سال برسد.

رییس پلیس راهور  کرمانشاه: صبح‌ها خرید بروید!
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ محمد حیدری در گفت و گویی، با اشاره به شروع خریدهای نوروزی و افزایش ترافیک معابر شهری، گفت: در حال حاضر حجم ترافیک نسبت به روزهای عادی سال به بیش از دو برابر افزایش یافته است.

وی افزود: با توجه به اینکه عمده خریدها به روزهای پایانی سال موکول می شود، برآورد ما این است حجم ترافیک در این روزها به بیش از چهار تا پنج برابر افزایش یابد.

حیدری گفت: جهت کنترل ترافیک به ویژه در معابر هسته مرکزی شهر، طرح ترافیکی ویژه ای تدارک دیده شده که بر اساس آن پوشش حداکثری در معابر شهر در قالب تیم های خودرویی، موتوری و عوامل پیاده اعمال می شود.

وی افزود: در کنار اجرای این طرح، این انتظار از خود مردم است که زمان خریدهای خود را مدیریت کرده و ترجیحا صبح ها که حجم ترافیک کمتر است را برای خرید انتخاب کنند.

حیدری گفت: همچنین از مردم درخواست داریم تا حد توان از بیرون آوردن وسیله نقلیه شخصی خودداری کرده و ترجیحا از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد بویژه در هسته مرکزی شهر استفاده کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: توصیه دیگر به مردم این است که تا حد ممکن از بازارهای محلی خرید کرده و از مراجعه به بافت مرکزی شهر خودداری کنند.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به استقرار مراکز درمانی و خرید در مرکز شهر گفت: متاسفانه علی رغم حجم بالای تردد به این مناطق، معابر آن ظرفیت و گنجایش لازم را ندارد و در همین راستا ترافیک در این مناطق پرحجم تر است.

وی خاطرنشان کرد: در این مناطق پارکینگ هم به تعداد کافی و مورد نیاز موجود نیست و همین امر موجب می شود بسیاری افراد خودروی خود را در حاشیه معابر پارک کنند که موجب تشدید ترافیک می شود.

حیدری یادآور شد: جهت روان سازی ترافیک در این قسمت از شهر در صورت پارک خودرو در حاشیه معابر، حتما نسبت به اعمال قانون و جابجایی خودرو اقدام خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۵۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان