//
کدخبر: ۲۸۶۹۸۱ //

نشست صمیمی معاون راهبری استان های حوزه هنری کشور با پرسنل حوزه هنری

میثم مرادی بیناباج معاون راهبری استان های حوزه هنری کشور صبح امروز بیست ویکم آبان ماه ۹۹ با حضور در حوزه هنری با پرسنل این حوزه دیدار و گفتگو کرد.

نشست صمیمی معاون راهبری استان های حوزه هنری کشور با پرسنل حوزه هنری

در ابتدای این جلسه پرسنل حوزه هنری کرمانشاه با معرفی خود فهرستی از کارهای انجام شده در مدت خدمت خویش را در این حوزه ارائه نمودند.

افشین آزادی رییس حوزه هنری استان کرمانشاه از جمله کارهای انجام شده در حوزه هنری را آماده سازی سالن VIPسینما آزادی کرمانشاه، عنوان کرد و اظهار داشت: سال گذشته سینما آزادی شهر کرمانشاه با ظرفیت ۵۰۰ نفر دومین سینمای پرفروش تک سالنی کشور بود که رکورد فروش بیش از یک میلیارد تومان را زد.

به گزارش فرتاک نیوز،رییس حوزه هنری کرمانشاه افزود : هنر دینی جایگاه خوبی را در بین هنرمندان کرمانشاه پیدا کرده و به واسطه تشکیل جلسات، مرجع هنر انقلاب و دفاع مقدس بوده ایم.

وی همچنین از تولید آلبوم هایی با قابلیت بالا در حوزه هنری خبر داد و بیان داشت: با توجه به اینکه اهل سنت ما در معرض تهاجم گروهای تکفیری هستند برای شناسایی معارف ناب  اقداماتی مانند تهیه آلبوم صوتی صحیفه سجادیه و ترجمه آن به زبان کردی سورانی انجام شد.

رییس حوزه هنری کرمانشاه از دیگر اقدامات انجام شده در  این حوزه را انعقاد تفاهم نامه با ارگانها ونهادهای دولتی در جهت ارسال خدمات فرهنگی و دریافت خدمات دولتی از جمله اینترنت عنوان کرد و گفت: در تفاهم نامه ای که با شرکت مخابرات منعقد گردید ماهیانه حدود ۱۱ میلیون تومان صرفه جویی در زمینه خرید اینترنت انجام گرفت.

ایشان همچنین از برگزاری نمایشگاه های کاریکاتور با موضوع احتکار، اختلاس، تجمل گرایی و احترام به قانون و برنامه هایی در راستای سیاست های نظام در رابطه با ترامپ ،حقوق بشر آمریکایی و برگزاری نمایشگاه "یک نه بزرگ" در زمینه مشکلات امروز در این حوزه خبر داد.

آزادی با اشاره به کمپین از خودمان شروع کنیم که با همکاری شهرداری کرمانشاه انجام شد نیز گفت: این کمپین در راستای ترویج فرهنگ ترافیک در آمد خوبی برای هنرمندان حوزه تئاتر و حوزه هنری ایجا کرد.

این مقام مسئول در ادامه برگزاری جشنواره پایداران در غالب ۱۴ گروه هنری تئاتر بر اساس کتاب های پایداری را کار خوبی در حوزه هنری عنوان کرد و گفت: ۳ مجموعه از این تعداد با موضوع فرهنگی برگزیده شدند که شرط دریافت جایزه ۵ اجرا در مناطق محروم بود.

خبرنگار:#طیبه دولت آبادی

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۹۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان