//
کدخبر: ۲۸۶۱۵۰ //
معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه:

هماهنگی میان تولید، توزیع و نظارت موجب آرامش بازار می شود / نیاز بازار در زمینه روغن خوراکی تامین شده است

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: در تلاشیم یک تعادل مناسب میان تولید و توزیع برقرار شود تا التهاب های مقطعی در بازار فروکش کند.


هماهنگی میان تولید، توزیع و نظارت موجب آرامش بازار می شود / نیاز بازار در زمینه روغن خوراکی تامین شده است

دکتر هدایت حاتمی معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه در نشست کمیته تنظیم بازار استان اظهار داشت: با توجه به نیازهای بازار، از مدتی قبل به برنامه ریزی برای تامین و عرضه مناسب اقلامی مانند مرغ و روغن پرداختیم.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: خوشبختانه با هماهنگی های صورت گرفته روغن مصرفی خانوار و روغن مورد نیاز اصناف از طریق تولیدکنندگان، تامین و به شکل مناسبی در فروشگاه ها عرضه شده است و مشکلی در خصوص این کالا وجود ندارد.

معاون استاندار، تامین نیاز بازار در زمینه گوشت مرغ را یکی دیگر از دغدغه‌های این ستاد برشمرد و گفت: مشکلاتی در حوزه تولید مرغ وجود داشت که با هماهنگی صورت گرفته این مشکلات مرتفع شد و دوباره جوجه ریزی توسط مرغداران به شکل مناسبی انجام می شود و روند عرضه مرغ به تعادل می رسد.

وی افزود: هر یک از بخش های حوزه تولید، توزیع و نظارت به شکل معمول باید نقش خود را ایفا کنند و در این میان دغدغه اصلی هماهنگی میان دستگاه های تولیدی و توزیعی و نظارتی است که تلاش می کنیم کالای تولید شده به شکل مناسبی و با یک نظارت مطمئن به دست مردم برسد.

photo_2020-11-05_19-29-06

دکتر حاتمی عنوان کرد: همچنین در تلاش هستیم یک تعادل مناسب میان تولید و توزیع برقرار شود تا التهاب های مقطعی در بازار فروکش کند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از تولیدکنندگان و اصناف و نظارت بر شبکه های توزیع نباید محدود به مقاطع خاصی شود و باید از یک حمایت دائمی برخوردار باشد.

معاون اقتصادی استاندار همچنین تاکید کرد: اطلاعات انبارهای کالا در استان باید به روز باشد و نظارت کافی در مورد این انبارها وجود داشته باشد تا بتوان بر مبنای آن ها برای تامین نیازهای بازار اقدام کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۱۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان