//
کدخبر: ۳۲۳۳۴۳ //
دادستان کرمانشاه در دیدار با اعضای شورای شهر:

دوباره اعتماد مردم را جلب کنید/ مراسم تحلیف دو عضو علی البدل شورای شهر جدید کرمانشاه برگزار می‌گردد

دادستان کرمانشاه در دیدار با اعضای شورای شهر کرمانشاه گفت:مردم به اعضای جدید این شورا اعتماد کرده‌اند و به آنها رای داده‌اند، اما اکنون این اعتماد خدشه دار شده که باید برای جلب دوباره آن تلاش کنید.

دوباره اعتماد مردم را جلب کنید/ مراسم تحلیف دو عضو علی البدل شورای شهر جدید کرمانشاه برگزار می‌گردد
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در نشست صبح امروز(16 شهریور) با اعضای شورای شهر کرمانشاه، بااشاره به حواشی شورای شهر جدید کرمانشاه خطاب به اعضای آن اظهارکرد: مردم به شما رای داده اند تا مشکلات شهری را حل کنید، اما با این حواشی اخیر این شورا از وظایف اصلی خود دور شده است.

وی با تاکید براینکه وجه عمومی شورای شهر باید حفظ شود، افزود: مردم به اعضای جدید این شورا اعتماد کرده اند و به آنها رای داده اند، اما اکنون این اعتماد خدشه دار شده که باید برای جلب  دوباره آن تلاش کنید.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اضافه کرد: شورای شهر جدید کرمانشاه اهتمام داشته باشند تا فضای نارضایتی که اکنون از آنها بوجود آمده را به اعتماد تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات اخیر شورای شهر جدید کرمانشاه مشکلاتی را برای پرسنل شهرداری بوجود آورده، اعلام کرد: طبق گزارشات واصله متاسفانه در برخی از کمیسیون های شهرداری نیز کار مردم خوابیده است.

در ادامه این نشست که با حضورهمه اعضای شورای شهر جدید کرمانشاه برگزار شد، مقرر شد تا مراسم تحلیف شورای شهر جدید کرمانشاه با حضور دو عضو علی البدل تا چند روز دیگر برگزار شود.

همچنین اعلام شد تعیین هیات رئیس شورای شهر و انتخاب شهردار یا سرپرست برای شهرداری نیز پس از انجام مراسم تحلیف انجام گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۳۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان