//
کدخبر: ۳۲۱۵۹۱ //
دادستان کرمانشاه:

برقراری نظم و امنیت در محلات حاشیه نشین را در دستور کار قرار داده ایم

طرح پاکسازی محلات حاشیه نشین از اراذل و اوباش در چند مرحله اجرایی شده و دوباره اجرایی خواهد شد.

برقراری نظم و امنیت در محلات حاشیه نشین را در دستور کار قرار داده ایم
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرام کرمی دادستان کرمانشاه با اشاره به وجود برخی مشکلات در محلات حاشیه نشین کرمانشاه، اظهار کرد: حدود یک سوم از جمعیت شهر کرمانشاه  در محلات حاشیه ای زندگی می کنند که جمعیت قابل توجهی است.

وی افزود: طی سال‌های گذشته با بررسی های صورت گرفته حدود یازده محله حاشیه‌ای درشهر کرمانشاه که بستر آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی و بروز انواع بزه و جرم هستند، شناسایی شده است.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: متاسفانه برخی اراذل و اوباش و مجرمان سابقه دار امنیت این مناطق را دچار خدشه کرده اند و ناامنی را در سایر مناطق شهر نیز بوجود می آورند.

وی با تاکید براینکه دستگاه قضایی برقراری امنیت و برخورد با مخلان نظم و امنیت را در مناطق حاشیه نشین در اولویت قرار داده، اعلام کرد: براین اساس از نیروی انتظامی استان خواسته ایم تا طرح پاکسازی این محلات را که سابقا نیز در چند مرحله اجرایی شده را دوباره در این محلات اجرایی کند.

مدعی العموم استان خاطرنشان کرد: امیدواریم بزودی با اجرای این طرح علاوه بر پاکسازی محلات حاشیه نشین شهر از اراذل و اوباش و مجرمان سابقه دار، مهمات و سلاح های سرد و گرم نیز که در این محلات به فروش می رسد نیز جمع آوری شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۵۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان